MEDIA & PUBLICITATE
BBC difuzeaza un spot publicitar despre avantajele investitiilor in economia Moldovei Televiziunea britanica BBC difuzeaza un spot publicitar despre avantajele investitiilor in economia Republicii Moldova. Un oficial moldovean a declarat pentru Infotag, preluata de Rador, ca spotul a fost realizat in Moldova de catre specialisti locali si straini si are un buget de peste 40 mii euro. In spotul cu durata de 30 de secunde, un om de afaceri ii spune altuia ca Moldova ar putea deveni urmatoarea tinta pentru investitii si ii explica motivele.
Vadim Ghirda, fotograf AP din Romania,  premiat la un concurs international Vadim Ghirda, fotograf al agentiei Associated Press, a castigat un premiu pentru fotografie la un concurs international prestigios desfasurat in Statele Unite, Atlanta Photojournalism Seminar's Annual Photo Contest. Vadim Ghirda a obtinut premiul intai la categoria pictorial . Poza pentru care a primit premiu a fost realizata in iulie 2007, la Bucuresti, la festivalul de teatru in aer liber Apa, Aer, Foc.
Publicitate lesbi - permisa in Italia, cenzurata in Elvetia Un mesaj promotional pentru statiunea Airolo din Elvetia, in care sunt prezentate doua tinere femei sarutandu-se, a putut fi inclus in varianta originala in campania publicitara desfasurata in Italia, dar a fost cenzurat in Elvetia, noteaza Corriere della Sera. Campania a declansat polemici in ambele tari.
TWFD a murit! Traiasca AVMSD! Parlamentul European a adoptat noua Directiva a Serviciilor Media Audiovizuale, care inlocuieste Directiva Televiziunea Fara Frontiere. Noua directiva raspunde realitatilor create de avansul tehnologiilor in audiovizual si aduce citeva modificari de substanta.
GAV/Scholz&Friends a castigat contul Halewood GAV/Scholz&Friends a castigat licitatia organizata de compania producatoare de vinuri Cramele Halewood, agentia urmand a oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising, se arata intr-un comunicat al agentiei. 
Ringier preia controlul asupra celui mai mare publisher electronic din Elvetia Ringier va prelua 80% din actiunile companiei media swiss, ce asigura activitatea operationala a portalului Scout24 si directoarelor Gate24 din Elvetia, se arata intr-un comunicat al grupului elvetian. In urma acestei achizitii, a carei valoare nu a fost facuta publica, Ringier devine un jucator important in segmentul de mica publicitate in media electronica din Elvetia, printr-o manevra pe care doreste sa o repete si in Romania.
Grupul rusesc Prof-Media isi schimba proprietarul Actionarii societatii KM Invest, careia ii apartin investitiile comune ale oamenilor de afaceri Vladimir Potanin si Mihail Prohorov, au decis sa vanda holdingul Prof-Media companiei Interros, patronata de Potanin. Potrivit termenilor afacerii, Iterros va cumpara Prof-media pornind de la o evaluare de 1,8 miliarde de dolari pentru 100% din actiuni.
Artistii care publica pe Wikipedia vor fi platiti - romanii si indienii vizati in special Fundatia care conduce enciclopedia online Wikipedia a decis recent sa acorde colaboratorilor o suma modica pentru munca prestata, potrivit publicatiei online “The Tech”. Rasplata financiara nu este acordata insa miilor de persoane care participa la editarea paginilor wiki, ci numai artistilor care creaza "imagini esentiale" pentru site. Plata este posibila gratie unei donatii de 20.000 dolari facute de Philip G. Greenspun, asociat celebrei Massachusets Institute for Technology. Donatorul spune ca s-a gandit in special la ilustratorii din Romania si India.
Stirile din stiinta nu sunt de interes pentru cititorii din noile state membre UE Exista mari diferente intre interesul publicului fata de informatiile din domeniul stiintific, arata un Eurobarometru publicat marti. Oamenii din tarile care au aderat la Uniunea Europeana dupa 2004, inclusiv Romania, sunt doritori de acest gen de stiri doar intr-o mica masura.
Mara Stroes-a mutat de la Glamour la Marie Claire Mara Stroe, care a detinut functia de redactor sef al publicatiei glossy pentru femei Glamour, de la lansarea din 16 octombrie 2006, va ocupa postul de redactor sef la publicatia Marie Claire, care se va lansa pe piata in martie 2008.
Fiica lui Dan Voiculescu, asociat majoritar la institutul care a facut exit-poll la Antena 3 Camelia Voiculescu, fiica liderului PC Dan Voiculescu, detine doua treimi dintr-un institut de sondaje care a facut unul dintre exit-poll-urile la scrutinul de duminica, potrivit Registrului Comertului. CCSB, compania respectiva, a indicat scoruri mai mari decat rezultatele finale în cazul PD, PNL, PC, intr-o marja de eroare acceptabila.
Romania nu este pregatita pentru publicitatea prin telefonul mobil Romania nu are piata pentru informatii sau publicitate oferite prin intermediul telefonului mobil, au concluzionat participantii la modulul referitor la publicitate din cadrul seminarului Ericsson Networked Media. Acestia sunt de parere ca o asemenea piata ar putea exista in momentul in care accesarea clipurilor oferite prin intermediul telefonului mobil ar fi recompensata cu minute gratuite de convorbiri sau de acces la internet.
Rusia: Vladimir Potanin preia controlul total asupra holdingului media Prof-Media Omul de afaceri Vladimir Potanin va deveni actionarul majoritar al companiei Prof-Media, care detine MTV Rusia, VH1 Rusia, precum si alte televiziuni, edituri si posturi de radio. Pana acum, compania era detinuta in proportii egale de Potanin si un alt investitor rus, Mihail Prohorov, scrie Kommersant.
TVR: FRF neglijaza impactul social pe care il au meciurile echipei nationale TVR a anuntat intr-un comunicat ca regreta decizia Federeatiei Romane de Fotbal (FRF) de a acorda Antenei 1 drepturilor de difuzare a meciurilor echipei naţionale de fotbal a României în preliminariile Campionatului Mondial din 2009, neglijand astfel impactul social pe care il au aceste partide de fotbal. De asemenea, in comunicat se mai arata ca televiziunea publica a decis începerea negocierilor cu FRF pentru achizitionarea pachetului B.
ProSport revine oficial la Sarbu in ianuarie Publicatia ProSport va reintra, incepand cu data de 10 ianuarie, in portofoliul MediaPro, dupa ce PubliMedia, divizia de publishing a trustului condus de Adrian Sarbu, a incheiat un acord in acest sens cu Ringier Romania. Potrivit unui comunicat al PubliMedia, pretul vanzarii nu va fi facut public.
Top 300 Capital: Dinu Patriciu - primul loc in topul celor mai bogati romani Dinu Patriciu a trecut pe primul loc in Top 300 Capital, cu o avere estimata la 3,1 - 3,3 miliarde dolari, detronandu-l astfel pe Iosif Constantin Dragan, cel care a detinut doi ani la rand titlul de cel mai bogat roman. Potrivit clasamentului pe 2007 realizat de revista Capital, Gigi Becali si Ion Tiriac ocupa pozitiile doi si trei din clasament, iar Dragan a cazut pe locul sapte.
Oferta Antenei 1 pentru meciurile nationalei: TVR plus 200.000 de euro Anuntul de vineri al directorului general al Federatiei Romane de Fotbal, Ionut Lupescu, privind atribuirea drepturilor de televizare a meciurilor echipei nationale de fotbal pentru urmatorii doi ani postului Antena 1, a amutit postul public de televiziune. TVR ramane pana la finele anului in curs detinatorul acestor drepturi, pentru care a dat 800.000 de euro si pe care a incercat in van, la licitatia organizata de FRF, sa le pastreze pentru o suma de trei ori mai mare.
Gazprom este unul dintre marii jucatori pe piata media din fosta URSS Holdingul Gazprom Media – televiziune, radio, presa scrisa, productie cinematografica, reclama - a fost infiintat la 21 ianuarie 1998 si este una din cele mai mari societati de acest gen din Rusia si din Europa. In 2006, profitul global al companiei s-a ridicat la peste 800 milioane de dolari, o crestere de 32 procente comparativ cu anul anterior. HotNews.ro va prezinta cele mai importante proprietati media ale Gazprom.
Gallup schimba sistemul de masurare a audientei presei din Rusia Incepand cu anul viitor, TNS Gallup va modifica metodologia de masurare a audientei in cazul presei scrise si vorbite din Rusia. „Vom crea un sistem federal unic de masurare a audientei”, a declarat unul din directorii companiei, Ruslan Taghiev, pentru Vedomosti.
Doar doua televiziuni vor difuza exit-polluri Posturile de stiri Realitatea TV si Antena 3 sunt singurele posturi care vor difuza duminica exit-polluri, cu ocazia alegerilor pentru Parlamentul European si referendumul pentru introducerea votului uninominal. Specialisti de la mai multe insitute de sondare a opiniei publice au explicat pentru HotNews.ro ca nu au existat solicitari in acest sens, in primul rand din cauza interesului scazut al populatiei fata de alegeri.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by