MEDIA & PUBLICITATE
FOTO Roboți inteligenți care nu știu de glumă, soprane care cântă despre telefoane și valoarea pieței românești de publicitate online - la UPGRADE 100, eveniment dedicat noilor tehnologii "Ce uimitor, Escule, că ești băiat, nu fată", i-a spus o prezentatoare feministă unui robot pe nume Escu. Robotul, cu voce bărbătească, vorbea în engleza unui englez din Plymouth stabilit în Boston, pe scena unui eveniment internațional dedicat noilor tehnologii, început joi la București. Robotul nu era misogin, dar nici cei care l-au conceput nu erau bine puși la punct cu toate pretențiile corectitudinii politice. O notă ce marchează întregul eveniment - totul se schimbă, inteligența artificială și automatizarea sunt "the real thing" și se simt în toate, de la politică și democrație la publicitate. Dar mai e mult până departe: Escu nu pricepe nici măcar o glumă.
Rezultatele finale ale alegerilor pentru Comisia de Etică şi Arbitraj din TVR Marian Voicu (producător tv), Gabriela Avram (jurnalist tv senior), Horia Gruşcă (producător tv), Radu Aurel Tudor (jurnalist tv) şi Ion Banu (producător tv) au fost aleşi pentru calitatea de membri ai Comisiei de Etică şi Arbitraj din SRTv, în urma scrutinului organizat în zilele de 11 şi 12 iunie 2019, la sediile TVR din Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Timişoara şi Tîrgu Mureş.
Site ceh, pe surse: Cine ar fi interesat să cumpere compania-mamă a Pro TV Cel puțin două companii internaționale ar fi în discuții cu CME, compania-mamă a Pro TV, pentru a prelua operațiunile acesteia, scrie Paginademedia.ro, care citează site-ul CEETV, care citează la rândul său site-ul ceh Hlidaci.
UPDATE Studiu internațional: Câtă încredere mai au românii în presă și unde își caută informațiile credibile/ Care sunt tendințele la nivel global Numărul cititorilor care acceptă să plătească pentru știrile online stagnează la nivel global. Cei care se abonează sau donează pentru știri online au un singur abonament, iar creșterea plăților s-a înregistrat doar ca excepție, în țări precum Norvegia sau Suedia, se arată în studiul Digital News Report, realizat de Reuters Institute, din cadrul Universității Oxford, lansat public miercuri, în întreaga lume. UPDATE Potrivit studiului, în România, încrederea în presă a scăzut în ultimul an cu 7%.
​Pe scurt: Niciun Grand Effie la premiile eficienței în publicitatea românească Ediția din acest an a premiilor Effie, dedicate eficienței în comunicarea de marketing, a fost marcată de o premieră - niciun mare premiu, sau Grand Effie, nu a fost acordat la gala de luni seară. Mari câștigători au fost Telekom (clientul și brandul anului), agenția acestuia de publicitate Leo Burnett, McCann prin campaniile pentru KFC și campania "Trăiască capra vecinului" (GMP pentru Pressone.ro).
Ziaristă implicată în anchete privind treburile Bisericii, amenințată de un necunoscut că i se va "rupe capul" ​O jurnalistă de la platforma Dela0.ro, Diana Oncioiu, a primit marți dimineață un telefon în care o persoană necunoscută a amenințat-o că "îi rupe capul", dacă ea și colegii ei, precum cei de la platforma "Să fie lumină", vor continua să documenteze treburile Bisericii. Anunțul a fost făcut pe pagina de Facebook a "Să fie lumină" și confirmat pentru HotNews.ro de ziaristă, care a precizat că va depune plângere la poliție în legătură cu aceste amenințări.
Ce a decis New York Times după scandalul caricaturii cu Netanyahu și Trump: Ziarul nu va mai include caricaturi politice Ziarul New York Times a anunțat că în ediția sa internațională nu vor mai fi publicate caricaturi politice, decizia venind la câteva săptămâni după un scandal cu o caricatură considerată antisemită, transmite AFP.
Pro TV cere iar bani de la stat pentru un serial. O producție similară programată la Antena 1 a primit deja ajutor Pro TV cere ajutor de la guvern pentru sezoanele de toamnă/iarnă 2019 ale serialului Vlad, cererea fiind acum în analiză, potrivit informațiilor publicate de Comisia Națională de Strategie și Prognoză. Paginademedia.ro semnalează și faptul că serialul Sacrificiul, pregătit pentru Antena 1, a primit aprobare pentru ajutorul de stat solicitat.
Rusia: Jurnalistul de investigaţii Ivan Golunov, inculpat pentru trafic de droguri, anunţă avocatul său Jurnalistul rus de investigaţii, Ivan Golunov, a fost inculpat sâmbătă pentru tentativă de traficare a unei 'cantităţi importante de droguri', a anunţat avocatul său, scrie Agerpres, citând AFP. ”Ivan Golunov a fost inculpat pentru tentativă de trafic de droguri”, a declarat avocatul Pavel Cikov pe serviciul de mesagerie Telegram, făcând public un document al poliţiei care îl acuză pe jurnalistul platformei online independente Meduza că a încercat să vândă 'o cantitate importantă' de cocaină şi de mefedronă.
BILANȚ Cât au câștigat în 2018 principalele companii media și agențiile care împart reclamă în presa românească Cele mai multe dintre marile companii media din România au ieșit pe plus în 2018, excepții notabile făcând societăți aflate în insolvență, precum Prima TV sau Realitatea Media, dar și compania Ringier, proprietara ziarului Libertatea care anul trecut a achiziționat GSP, potrivit datelor financiare publicate de Ministerul Finanțelor. În același timp, agențiile de media, adică societățile care împart banii de publicitate, au avut anul trecut rezultate mai bune decât cele din 2017.
Rusia: un ziarist de investigații, arestat pentru deținere de droguri Poliția rusă a anunțat vineri arestarea unui ziarist de investigații pentru deținere de droguri, o investigație pe care angajatorul său, ziarul online independent Meduza, o denunță ca fiind total instrumentată, scrie AFP.
EUObserver: ”Capturarea presei” în stil Orban se răspândește în Europa Imaginați-vă o Europă în care presa de știri e controlată de carteluri formate de guverne cu oligarhi. Premierii le oferă contracte de publicitate profitabile companiilor de presă care îi susțin, iar pe cele care nu o fac le pedepsesc financiar până la punctul dispariției. Jurnaliștii critici sunt excizați din instituțiile publice radio-TV, care devin o portavoce a partidului de guvernare. Nu e vreo fantezie distopică. Este Europa în 2019, scrie EUObserver, citat de Rador.
Paginademedia: Alexandru Sassu, schimbat din funcția de producător general al TVR Schimbare la vârful TVR. Opt luni a rezistat Alexandru Sassu ca producător general al TVR, acesta fiind schimbat din funcție, din această lună, după ce i-a expirat mandatul interimar de producător general, anunță Paginademedia.ro.
CNA - pe cale să scutească TVR de sancțiune și pentru a doua emisiune Viața Satului cu Liviu Dragnea CNA a eșuat să dea o sancțiune Televiziunii publice și în cazul celei de-a doua emisiuni "Viața satului" cu Liviu Dragnea în campania electorală, după același tipar prin care prima dintre cele două ediții cu fostul lider PSD a scăpat nesancționată. A doua ediție ar urma să fie, totuși, rediscutată, la cererea unuia dintre membrii forului audiovizual.
Câți utilizatori de Netflix și Spotify sunt în România? Cifrele propuse de Media Fact Book Serviciile internaționale de streaming Netflix și Spotify evită să publice date exacte privind numărul lor de utilizatori pe piața din România. Există însă diverse estimări, iar cele mai recente, aferente anului 2018, vin de la agenția Initiative, prin intermediul raportului său anual privind cheltuielile de publicitate, Media Fact Book.
CNA a acordat licență unei noi televiziuni conduse de Adrian Sârbu și Marius Tucă - Smart TV CNA a aprobat, joi, licența audiovizuală pentru o nouă televiziune generalistă - Smart TV, condusă de Adrian Sârbu și Marius Tucă. Potrivit Paginademedia.ro, postul - care va avea o variantă HD, va include emisiuni precum Marius Tucă Show, Gândurile lui Cirstoiu sau Comedy Mall.
Media Fact Book: Piața de publicitate crește mai încet, din cauza evoluțiilor din economie / 485 milioane de euro în reclame, estimare pentru 2019 Cheltuielile de publicitate din Romînia au atins 454 milioane de euro în 2018, cu 10% mai mult față de anul anterior, potrivit celor mai noi estimări ale agenției de media Initiative. Raportul anual Media Fact Book, dat miercuri publicității de această agenție, estimează o creștere de 7% pentru 2019, până la 485 milioane de euro. Agenția subliniază că evoluțiile negative din economie se reflectă în creșterea mai lentă a pieței de media.UPDATE Ce cheltuieli de publicitate au avut principalele categorii de clienți, în 2018
Studiu: Piața europeană de publicitate în medii digitale - cea mai rapidă creștere din ultimii opt ani / A depășit 55 miliarde euro în 2018 Piața europeană de publicitate în medii digitale a crescut în 2018 cu 13,9%, până la 55,1 miliarde de euro - cea mai rapidă creștere din 2011 încoace, potrivit studiului AdEx Benchmark dat publicității de organizația IAB Europe. Aceasta arată că piața s-a dublat, astfel, față de nivelul din 2012, principalele motoare de creștere fiind segmentele de video, mobil și social media.
Le Monde: Radio France amenințată de un plan de economii și de reducere a personalului Șefa grupului de radio public, Sibyle Veil, a prezentat consiliului de administrație și organizațiilor sindicale planul său “Radio France 2022 “. Deși au fost abordate problemele modernizării profesiilor spre digital, crearea de podcasturi sau o ofertă pentru tineri, în centrul îngrijorărilor stă în special planul de economii prezentat de președintă, potrivit Le Monde, citat de Rador.
TVR își alege o nouă Comisie de Etică și Arbitraj TVR a demarat procedurile pentru desemnarea unei noi Comisii de Etică și Arbitraj, având în vedere că mandatul actualei Comisii ajunge la final, potrivit unui anunț al Televiziunii Publice. Schimbarea are loc în condițiile în care această comisie a fost supusă unor presiuni din partea conducerii instituției, în ultima vreme.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by