Grupul olandez, prezent in Romania prin compania de pensii private si cea de asigurari de viata, a lansat la inceputul aceastei luni platforma de self service Aegon Non Stop, destinata clientilor sai. Accesand www.AegonNonStop.ro, clientii Aegon Romania pot afla in timp real ce se intampla cu banii lor.

Informare clientiFoto: Aegon

Romanii au dreptul de-a fi informati

Lipsa de informatie sau dezinteresul pentru sursele de informare legate de produsele financiare ii fac pe romani vulnerabili la evenimentele neprevazute care le pot afecta viata. Sa luam drept exemplu pensia privata! Desi angajatii din Romania platesc lunar contributii la sistemul public de pensii, ei vor primi tot mai putini bani la batranete. In conditiile in care numarul pensionarilor creste, iar cel al contribuitorilor scade, in 2040 actualii angajati vor primi circa 25% din salariul mediu brut. Desi contributia la fondul de pensie PII este una mica (5% in 2015), modul in care se investesc banii din cont, randamentul fondurilor de investitii, dar si performanta companiei de pensii care administreaza fondul de pensie sunt factori importanti in cazul de fata si influenteaza in mod direct venitul de la varsta pensionarii.

Toate aceste informatii referitoare la pensia privata sunt disponibile clientilor Aegon Romania prin intermediul platformei Aegon Non Stop. In plus, avand acces la toate detaliile legate de pensie, acestia pot verifica daca angajatorul lor a virat contributiile lunare, avand optiunea de a fi notificati prin e-mail.

Cui se adreseaza Aegon Non Stop?

Orice client Aegon din Romania poate afla in orice moment ce se intampla cu banii lui, avand acces in mod gratuit la platforma, pe baza de utilizator si parola.

Beneficiile pentru clientii companiei de pensii pornesc de la notificarea in momentul in care angajatorul acestora a virat contributia sociala, valoarea contributiei, dar si evolutia fondului de PII si situatia activului net.

Pe de alta parte, asiguratii Aegon Romania pot verifica situatia politei, cand are loc aniversarea acesteia, pot face modificari la asigurarea de viata, pot face plati ale primelor prin intermediul PayU, in conditii de maxima securitate, pot consulta istoricul platilor, avand acces totodata la toate documentele aferente contractului.

Activarea contului pentru portalul Aegon Non Stop este extrem de accesibila: inregistrarea se face apasand butonul "Vreau cont", de la adresa www.AegonNonStop.ro. Pentru activarea contului, clientii trebuie sa furnizeze o adresa de e-mail si un numar de telefon, ambele valide.

Ce avantaje au utilizatorii platformei?

Accesul la informatii financiare, punerea la dispozitia clientilor a unui ghid practic pentru alegerea produsului financiar potrivit pentru fiecare reprezinta doar cateva din eforturile companiei de a pune la dispozitia clientilor sai surse de educatie financiara simple si usor de inteles.

Actualizarea datelor personale in timp real este una dintre cele mai importante functionalitati ale serviciului Aegon Non Stop. Odata facut acest lucru, comunicarea client - companie este mult mai facila in cazul in care, pe viitor, clientul va dori sa faca modificari la contractul de asigurare. Nu in ultimul rand, datele personale actualizate la zi reprezinta o masura de prim ajutor in situatia unui eveniment nefericit - moment in care compania ia legatura mai usor cu rudele, iar banii ajung mai repede la beneficiarul asigurarii.

Platforma este optimizata pentru pentru orice dispozitiv cu acces la internet, astfel incat informatiile sa fie intotdeauna la indemana si accesibile de oriunde.

In loc de concluzie

"Ii invit pe toti clientii Aegon din Romania, clienti mai noi si clienti mai vechi, sa intre pe www.AegonNonStop.ro! Aceasta este o platforma pe care le-o punem la dispozitie pentru a sti la orice ora din zi si din noapte ce se intampla cu banii lor. Este dreptul lor sa fie informati si este responsabilitatea lor sa stie in orice moment cati bani au, cand si cum ii pot primi.", ne transmite Sinziana Maioreanu, CEO Aegon Romania.