Alina Ghica, Michelin: Clientul roman de anvelope este acum mult mai educat si mai sofisticat fata de 2005

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Marţi, 29 mai 2012, 13:13 Economie | Auto


Alina Ghica
Foto: Michelin
​Clientii romani de anvelope sunt mai educati si mai sofisticati, iar piata de anvelope premium este in crestere, in timp ce cota de piata a cauciucurilor de buget a scazut semnificativ daca analizam piata din 2011 si 2010, comparativ cu situatia din 2005 sau mai demult, a declarat pentru 0-100.ro Alina Ghica, director de marketing al Michelin pentru Romania si Balcani, cu ocazia lansarii pneului Primacy 3. Evolutiile din urmatorii ani se anunta interesante.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















893 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by