Citeste articolul complet pe 0-100.ro
PSA Peugeot-Citroen a afisat pierderi de peste 800 milioane euro in primul semestru
Miercuri, 25 iulie 2012, 11:03 Economie | Auto
PSA Peugeot-Citroen, unul dintre grupurile auto cu mari probleme financiare, a anuntat pierderi nete de 819 milioane euro in prima jumtatate a anului, in special din cauza incetarii activitatilor din Iran, dar si din cauza crizei europene. Compania are un plan de redresare care ar trebui s-o ajute sa economiseasca 1,5 miliarde euro pana in 2015, o parte din suma venind din inchiderea uzinei din Aulnay programata pentru 2014.
442 vizualizari
Întâlniri on-line | #deladistanță

VIDEOINTERVIU/ Beneficiile pe care le pot acorda firmele angajaților anul acesta, dacă au posibilitatea, explicate de Cristian Rapcencu. De la cei 400 lei din telemuncă, la decontarea concediilor și cei 1.500 lei pentru creșă sau gradiniță/ Cum se poate deduce întregul cost cu casele de marcat
Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II
Etapa a doua a vaccinării împotriva COVID-19: Cine are dreptul să se vaccineze în această etapă, când și cum te poți programa. Înființarea centrelor de vaccinare, în continuare în aer
Vom călători în UE doar cu „pașaport de vaccinare”? Precedentul „Carnetului Galben”
De ce Dacia intră într-o nouă etapă datorită SUV-ului Bigster și de ce apropierea de Lada nu ar trebui să ne sperie
Cum vrea Guvernul să elimine haosul liberalizării pieței energiei / Consumatorii vor putea primi reduceri de preț, până în iulie, de la furnizorii de ultimă instanță - Proiecte
EXCLUSIV Moștenirea Gabrielei Firea: Ce salarii au directorii și angajații companiilor municipale Ep. II
Top 10 articole cele mai ...
Ultimele articole din Economie | Auto
Vineri, 15 ianuarie 2021
Joi, 14 ianuarie 2021
Joi, 14 ianuarie 2021
Joi, 14 ianuarie 2021
Joi, 14 ianuarie 2021
Si oricum, fie vorba intre noi, cat de prost trebuie sa fii sa mentii in functiune uzine auto in Franta si sa nu le inchizi, deschizand altele in tari emergente, cum ar fi in Romania, Turcia sau Tunisia? In primul rand salariile in Franta sunt de vreo 5 ori mai mari decat in Romania si de vreo 10 ori mai mari decat in Tunisia. La mii de angajati, deja se simte bine de tot. Apoi, in Franta sindicalismul socialist e la putere. Pune-l pe un muncitor francez sa stea mai mult cu 10 minute fata de cele 40 de ore pe saptamana la munca, si imediat iti intenteaza sindicatul proces si te-ai ars: cheltuieli cu judecata, cu despagubirile morale si bla bla bla. Ori, un tunisian iti sta nu 40 de ore pe saptamana, ci 60 fara sa comenteze. Dimpotriva, e multumit.
Nu se mai merita sa ai unitati productive in Occident, decat daca e vorba despre chestii foarte scumpe si foarte specializate. Nivelul de salarizare e atata de ridicat (inca) in Occident, iar socialismul si sindicalismul e atat de agresiv si de omniprezent, incat trebuie sa fii prost sa mai tii uzine de productie in masa in functiune in Franta, sau in Occident in general.