​INTERVIU Gianmarco Boretto, inginer motoare GM: Tratamentul cu uree si hibridizarea sunt principalele tehnologii care vor reduce poluarea motoarelor diesel

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Joi, 28 martie 2013, 12:37 Economie | Auto


Interviu cu Gianmarco Boretto
Foto: 0-100.ro
​Restrictiile tot mai mari privind emisiile de CO2, alte gaze poluante si particule pun o presiune tot mai mare pe producatorii auto, iar pentru motoarele diesel se intrevad doua solutii tehnice pentru anii care urmeaza: tratamentul cu uree si hibridizarea. Coroborat cu fenomentul downsizing – reducerea capacitatii cilindrice, dar cresterea sau mentinerea puterii utilizand turbine – injectia de uree si hibridizarea vor conduce la atingerea tintelor impuse de Uniunea Europeana in ceea ce priveste emisiile poluante ale autovehiculelor, a declarat Gianmarco Boretto, inginer motoare diesel in cadrul General Motors (GM), intr-un interviu acordat 0-100.ro la Salonul Auto de la Geneva (7-17 martie).

Citeste articolul complet pe 0-100.ro








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















747 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by