Una dintre cele mai mari piete auto este in colaps si intrevede slabe sanse de redresare – O poveste cu sanctiuni, iertare si disperare

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 26 februarie 2014, 12:29 Economie | Auto

Un vechi Peugeot 405
Foto: Peugeot
Iranul producea inainte de embargo chiar si 1,6 milioane automobile/an, insa retragerea Peugeot-Citroen si Renault a dus productia la mai putin de jumatate si sute de producatori de piese au dat faliment. Lucrurile incep sa isi revina in tara cu 77 milioane de locuitori, dar chiar daca productia creste, clientii nu mai au resurse din cauza devalorizarii monedei nationale si a creditelor uluitor de scumpe. Renault a reinceput asamblarea Logan in Iran si cu piese din Romania care ajung dupa 11 zile cu camionul.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

1510 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version