“In 2013 am fabricat 342.000 de vehicule, la fel ca in anul record 2011, anul acesta obiectivele noastre sunt de 310.000 – 320.000 masini, iar nivelul mai scazut se explica prin faptul ca uzina din Tanger a demarat productia lui Sandero in ultima parte din 2013 si vorbim de un transfer de activitate. Totusi, vrem sa mentinem cele trei schimburi la Mioveni, profitand de cererea foarte buna pentru Duster”, spune Nicolas Maure care precizeaza ca totul se petrece in contextul cconcurentei puternice din piata auto, dar si intre uzinele Groupe Renault.
Productia Dacia ar putea scadea in 2014 la Mioveni cu circa 30.000 de unitati, pe fondul cresterii capacitatii uzinei din Tanger

1.205 de doze de vaccin antiCOVID-19 pierdute, cele mai multe în Cluj / Între motive: spargerea flacoanelor sau temperatura inadecvată
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite