​Cu uzine auto amplasate strategic, in tari in care productia costa putin, cum sunt Romania si Maroc, Grupul Renault se vede in postura de a redistribui modelele pe care le fabrica in cele doua unitati de productie, iar scenariul in care la Mioveni vor fi produse mai multe modele Renault, iar in Tanger mai multe Dacia, capata contur. “A aparut in octombrie anul trecut linia 2 de la Tanger unde se pot produce ceea ce numim noi X52, deci produsele Logan, Sandero. Nu se produce Duster, deocamdata, acolo. Ceea ce ne da o oarecare flexibilitate pentru ca daca din diferite motive avem interesul sa mutam 10.000 de Sandero dintr-o parte in alta ne permite sa producem mai mult Duster aici, spre exemplu. Deci de Renault nu vorbim deocamdata in Romania. Cu siguranta am putea vorbi peste cativa ani”, a declarat Radu Mavrodin, directorul de resurse umane pentru Renault in Romania si in regiunea EUROMED, intr-o discutie restransa cu presa.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro