Romanii sunt loiali marcilor auto, mai putin bancilor si asigurarilor

de Redactia 0-100.ro     0-100.ro
Miercuri, 6 august 2014, 12:31 Economie | Auto


​Romanii sunt loiali in cea mai mare masura furnizorilor de servicii de telefonie mobila si internet (30%), in ordinea preferintelor urmand automobilele, hainele, alimentele si serviciile medicale, iar la polul opus, cu cel mai redus atasament fata de brand, se regasesc creditele si asigurarile, potrivit unui studiu EY Romania, citat de MEDIAFAX.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















760 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by