Asa cum Renault si-a "tras" brand low-cost prin Dacia, si partenerul de alianta Renault a reinviat denumirea Datsun. Pe care o foloseste pentru a vinde modele foarte ieftine. Deocamdata produse de... Lada. O reteta care poate submina, oare, Dacia? Vedem in continuare.

Experimentul pe care l-au facut francezii de la Renault cu Dacia s-a dovedit nu doar de succes, dar si greu de replicat de catre ceilalti mari constructori auto. Si atunci, in lipsa concurentei, la ce s-au gandit oficialii aliantei Renault-Nissan? "Hai sa ne concuram singuri!". Si uite asa a reaparut pe scena auto Datsun, ca brand low-cost al lui Nissan.

Primele modele (citadina GO si monovolumul GO+) sunt variatiuni pe tema Nissan Micra, fiind lansate initial in India. Dupa care a urmat o adevarata lovitura sub centura pentru Logan: berlina Datsun on-DO, nimic altceva decat un refresh al modelului Lada Granta, care urmeaza sa iasa la pensie, scrie Mediafax, care citeaza promotor.ro