Din 2008 pana in prezent au fost rechemate peste 16 milioane de masini ca urmare a problemelor de calitate de la furnziorul de airbag-uri Takata, iar totul a pornit de la procesul prea rapid de extindere desfasurat de companie intre 2000 si 2002, scrie cotidianul nipon Yomiuri Shimbun. Scandalul a luat proportii fiiindca au fost rechemate masini de la zece marci, iar in cateva cazuri au fost si decese din cauza unor airbag-uri care s-au declansat cu forta mult prea mare.

Seful Takata - Shigehisa Takada - si-a cerut luni oficial scuze pentru problemele create si a spus ca se va infiinta un comitet de calitate in cadrul companiei, pentru ca greselile sa nu se mai repete.

Airbag-urile cu probleme au fost produse la fabrici Takata din SUA si Mexic in intervalul 2000 - 2002 si presa japoneza spune ca problemele au pornit de la faptul ca au fost omise procedurile de verificare a calitatii produselor si echipamentele de verificare au fost in mai multe cazuri inchise pur si simplu.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro