Gravele probleme de calitate ale airbag-urilor Takata sunt consecinta extinderii prea rapide si neglijarii standardelor de calitate

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 27 octombrie 2014, 16:47 Economie | Auto


Din 2008 pana in prezent au fost rechemate peste 16 milioane de masini ca urmare a problemelor de calitate de la furnziorul de airbag-uri Takata, iar totul a pornit de la procesul prea rapid de extindere desfasurat de companie intre 2000 si 2002, scrie cotidianul nipon Yomiuri Shimbun. Scandalul a luat proportii fiiindca au fost rechemate masini de la zece marci, iar in cateva cazuri au fost si decese din cauza unor airbag-uri care s-au declansat cu forta mult prea mare.

Seful Takata - Shigehisa Takada - si-a cerut luni oficial scuze pentru problemele create si a spus ca se va infiinta un comitet de calitate in cadrul companiei, pentru ca greselile sa nu se mai repete.

Airbag-urile cu probleme au fost produse la fabrici Takata din SUA si Mexic in intervalul 2000 - 2002 si presa japoneza spune ca problemele au pornit de la faptul ca au fost omise procedurile de verificare a calitatii produselor si echipamentele de verificare au fost in mai multe cazuri inchise pur si simplu.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


2253 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by