Pentru multe marci de top China e cea mai mare piata, insa nu si pentru Mercedes care a pierdut pentru moment acolo lupta cu BMW si Audi. Daimler Group vrea sa recupereze rapid si a deschis un nou centru de dezvoltare in dorinta de a aduce pe piata exact ce cer clientii chinezi. Varsta medie a unui cumparator de Mercedes-Benz in China e cu aproape 20 de ani mai mica decat in Germania, iar gigantul auto trebuie sa adapteze masinile pentru posesori care nu le conduc, ci au sofer, scrie Reuters.

Mercedes-Benz Clasa SFoto: Mercedes Benz

In China s-au vandut anul trecut 210.000 masini Mercedes, in timp ce in SUA s-au vandut peste 310.000, iar in Germania, 255.000. In China lucrurile nu stau grozav pentru Mercedes-Benz in lupta cu rivalii fiindca prognozele pentru anul in curs arata vanzari de 291.000 vehicule, in timp ce Audi va ajunge la 581.000, iar BMW, la 441.000 unitati.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro