Cum au fost afectate de criza retelele de dealeri ale companiilor auto europene si cine s-a descurcat cel mai bine

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 8 decembrie 2014, 10:54 Economie | Auto


​Piata masinilor noi in Europa este cu 20% sub nivelul de dinaintea crizei, insa marcile europene au redus numarul total de dealeri cu 12%, arata un raport al Bernstein Research. Marcile europene au pe continent 47.500 de puncte de vanzare, cu 6.000 sub ce era acum sapte ani, iar numarul mediu de masini vandute/dealer a scazut. Renault si BMW sunt grupurile care au redus cel mai mult retelele de dealeri.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















386 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by