Volvo incearca o revolutie a marketingului in auto: Prezenta doar la saloanele importante, evenimente proprii, vanzari online

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Marţi, 16 decembrie 2014, 8:40 Economie | Auto


Volvo Concept XC Coupe
Foto: Volvo
​Volvo Cars anunta o noua strategie de marketing, prin care spera sa revitalizeze marca si sa revolutioneze modul in care presa si clientii interactioneaza cu automobilele sale. Pe scurt, marca Volvo va fi prezenta in fiecare an la cate un salon auto important de pe fiecare continent, va organiza anual cate un eveniment propriu, emblematic, in care sa-si prezinte avangarda tehnologica si noutatile, iar vanzarile se vor desfasura din ce in ce mai mult online.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1224 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    faliment (Marţi, 16 decembrie 2014, 9:01)

    ion popescu [utilizator]

    nu e nici o revolutie auto, au taiat bugetul...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by