Scandalul Volkswagen - 105.000 de masini au fost afectate in Romania
"La dealerii Volkswagen se afla pe stoc aproximativ 300 de autoturisme pentru care nu vor mai fi eliberate carti de identitate pana la rezolvarea problemei. Aceste autovehicule nu vor mai putea fi vandute", spune ministrul.
Ministrul spune ca a cerut ca Volkswagen sa comunice imediat lista completa a numerelor de identificare pentru autovehiculele pe care au fost folosite dispozitive si tehnici de manipuilare: vehicule noi, Euro 5, diesel echipate cu motoare din familia EA 189.
Autoritatile romane spun ca au cerut ca ministerul transporturilor din Germania sa comunice (cand va primi de la VW) autoritatilor romane care este planul de masuri si calendarul exact prin care compania germana vrea sa rezolve problema.
Dupa ce se vor cunoaste aceste date si informatii, dealerii din Romania ai Volkswagen vor rechema pentru actiuni corective, atat masini noi, cat si cele second-hand. "Registrul Auto Roman va urmari implementarea corespunzatoare a calendarului de remediere"
Ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu, a spus ca statul roman se va indrepta impotriva Volkswagen (producator/importator) pentru eventualele daune de mediu si diferente de timbru de mediu pentru masinile cu probleme. Clientii acestor masini nu vor avea de platit nimic ca diferenta de timbru de mediu, deoarece oamenii au fost de buna-credinta si nu au stiut ca achizitioneaza o masina cu abateri de la standarde.
Pe plan mondial sunt afectate 11 milione de masini care urmeaza sa fie rechemate: 5 miloane de masini Volkswagen, 2,1 milioane Audi, 1,2 milioane Skoda, 700.000 Seat,1,8 milioane de vehicule comerciale VW si alte 200.000 din restul marcilor din grup. In Germania sunt cele mai multe masini - 2,8 milioane, in Marea Britanie sunt 1,2 milioane, iar in Franta, circa un milion.

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
Cum am renunțat la viața de ONG-ist boem care credea că Bucureștiul se salvează prin povești. Interviu cu Edmond Niculușcă, primul om pe care Nicușor Dan l-a angajat când a venit la Primărie
Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
In plus, VW-urile astea "cu probleme" polueaza mai putin decat taxiurile Logan ce merg prin Bucuresti.
Ca masinilea alea trebuiau casate de mult, ca ofera un grad de siguranmta minim sau chiar deloc sau ca stau sa se descompuna in orice moment asta e alta discutie.
Ca fapt divers tocmai ce am trecut ieri pe langa un diesel aproximativ nou daca tin bine minte era un Hyundai si se simtea mirosul de motorina arsa destul de pregnant.
Daca nu te pricepi la masini, decat "aia baga mai mult decat cealalta", nu iti exprima opiniile la astfel de subiecte. Comenteaza si tu la "caru' cu vedete", poate ai mai mult succes.
Cati ani ai, te lasa parintii sa intri pe internet asa nesupravegheat?