Diferente uriase - Un raport german arata ca unele masini diesel Euro 6 emit si de 14 ori mai multe noxe decat indica datele oficiale. Nissan, Volvo, Renault Jeep si Hyundai, printre marcile nominalizate
ADAC a testat 79 de modele Euro 6 diesel noi, comparand noxele emise in testele clasice de laborator cu cele elminate in cadrul unor teste mai lungi si mai complete care ar trebui sa intre in vigoare si in Europa in 2017. Rezultatele nu arata diferente imense "pe toata linia" fiindca din cele 79 de masini testate, peste doua treimi au avut emisii cu sub 100% mai mari.
Testul complet se numeste WLTC si a fost dezvoltat cu cei de la ONU.
Citeste articolul complet pe 0-100.ro

Marian Popescu, Centrul de Integritate al Universității București, despre frauda de la Drept: „Numărul studenților e șocant / Când copiatul ca mod de a funcționa ajunge la facultate, partida e pierdută”
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
A sarit el obedientu' tari sa dea lectii...il asteptam si pe celalalt pierdut, ciorbea, sa apere tara de poluare.
ADAC - aia care rasturnau Loganul la 65 km/h in timp ce TP GEAR nu l-a rasturnat nici la 87 km/h - vin acum cu o pocnitoare.
VW a inselat, a instalat un soft. Astia poate nu sunt ok dar nu au instalat softuri ca sa treaca teste. Pot fi acuzati de incalcarea unor reguli si ar trebui anchetati dar nu sunt infractori!
E o mare diferenta!