Autoritatile din SUA vor extinde investigatia si la alte marci auto pentru a vedea daca si acestea au trisat la emisii, scrie Financial Times
Sursele spun ca agentia va testa 28 de modele diesel pentru a vedea daca si pe acestea s-a montat software care pacaleste testele de emisii. EPA vrea sa vada daca si alte companii au facut precum Volkswagen, implicata in cel mai mare scandal din istoria sa.
Agentia nu are nevoie de cooperarea constructorilor pentru aceste teste fiindca va folosi masini de la firme de rent-a-car sau de la persoane fizice care vor fi compensate pe perioada testelor.
EPA a spus saptamana trecuta ca testele vor fi mai severe si vor include toate vehiculele, insa nu a dat detalii.
In SUA s-au vandut 16,5 milioane de masini, din care 3% au fost diesel (488.000).
Volkswagen spune ca ancheta interna in scandalul emisiilor va dura cel putin cateva luni/Justitia germana face un pas inapoi si spune ca nu are dovezi care sa-l incrimineze pe fostul CEO Martin Winterkorn

Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
La urma urmei, nu-mpiedica nimeni celelalte tari sa le rada-n nas americanilor si sa "stranga randurile in jurul VW" si sa nu ia nicio masura (evident, doar ofticati ca cei care s-au prins de miscare au fost tocmai prostii de americani).
Cand la o piata de 253 milioane de masini ai o cota de sub jumatate de milion, e cam greu sa vorbesti de masinatiuni, cu atat mai mult cu cat scandalul nu favorizeaza nicidecum GM sau Ford, ci Honda, Toyota sau Tesla, principalii manufacturieri de hibride/electrice pe piata americana.