Seful Volkswagen spune ca vor fi analizate toate investitiile, iar cele care nu sunt urgente vor fi anulate sau amanate. Concedierile masive nu sunt excluse

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 6 octombrie 2015, 14:52 Economie | Auto

Matthias Muller
Foto: Porsche
Volkswagen anticipeaza ca scandalul emisiilor va avea consecinte serioase asupra companiei care va analiza viabilitatea tuturor investitiilor planuite, cele care nu sunt urgente urmand a fi anulate sau macar amanate, spune seful CEO-ul Matthias Muller, citat de AFP. "Va trebui sa ajustam programele de eficienta. Voi fi foarte sincer: nu va urma o perioada lipsita de suferinte", a spus Muller, in fata angajatilor de la Wolfsburg.

In fata a 20.000 de salariati, Muller a promis ca va incerca sa reduca la minim concedierile. "Ne vom bate astfel incat consecintele asupra salariatilor sa fie cat mai limitate posibil (...) Vom face totul pentru a pastra angajatii in grup"

Matthias Muller, numit foarte de curand in functia de CEO al grupului, spune ca va face orice este nevoie ca efectele asupra angajatilor sa fie minime. El a precizat ca suma de 6,5 miliarde dolari, pusa initial deoparte de grupul german, nu va suficienta pentru a rezolva complicatiile aduse de scandalul trisarii.

"Trebuie sa ne asteptam la penalitati uriase. Si multi vor profita de intreaga afacere pentru a cere diverse despagubiri de la Volkswagen"
.

Muller a confirmat ca tehnicienii sunt aproape de a dezvalui solutiile tehnice care vor fi utilizate in recall, el confirmand ca unele masini vor avea nevoie de un upgrade software, in timp ce la altele va fi nevoie si de o interventie mecanica. Rapoarte neconfirmate sustin ca cele mai complicate schimbari se vor aplica masinilor cu motor de 1,6 litri.

"Consecintele financiare si comerciale sunt imposibil de prevazut acum", spune Muller care a explicat faptul ca toate investitiile viitoare planificate sunt trecute in revista. "Tot ce nu este esential va fi suprimat sau suspendat" In 2014 Volkswagen promitea investitii totale de 86 miliarde euro in urmatorii cinci ani.

Din totalul bugetului de investitii, 41,3 miliarde dolari ar trebui sa mearga catre investitii in noi SUV-uri, in modernizarea portofoliului de vehicule comerciale si in dezvoltarea unor noi grupuri motopropulsare pentru masini hibride si electrice. Sume mari se vor investi si pentru dezvoltarea de noi metode modulare de productie care sa insemne punerea in comun a unui numar cat mai mare de componente.

Aproximativ 23 de miliarde euro erau alocate pentru diverse proiecte: noua uzina Audi din Mexic, uzina de vehicule comerciale din Polonia ce trebuie modernizata, diverse vopsitorii, dar si noi uzine de componente.

Independent de planul anuntat, in China germanii vor investi 22 miliarde euro impreuna cu companiile locale asociate in diversele proiecte, urmand sa fie dezvoltate modele pentru piata de acolo, dar mai ales noi uzine de vehicule.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

2674 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri