Scandalul motoarelor trucate la Volkswagen: Procedura de rechemare a masinilor ar putea incepe in ianuarie
"Vom prezenta in acesta saptamana Autoritatii pentru siguranta automobilelor (KBA) propuneri de solutii tehnice. Daca vor fi acceptate, vom comanda piesele. Daca totul se petrece asa cum am prevazut, vom putea incepe reparatiile in ianuarie", a declarat el.
Potrivit acestuia, majoritatea masinilor nu are nevoie decat de o modificare a softului motoarelor, dar pentru unele va fi nevoie de interventii mai complicate, toate "gratuit pentru clienti, desigur".
Acesta a mai spus ca va fi lansat un program de economii: investitii in infrastructura si masini-unelte vor fi amanate, mai multe proiecte vor fi reexaminate, precum modele varf de gama sau marca de lux Bugatti, iar Volkswagen analizeaza si investitiile in fotbal.
Gigantul si filialele sale sustin in total 17 cluburi profesioniste in prima si a dooua liga. Marca sa Audi este actionar la Bayern Munchen si la FC Ingolstadt.
Actiunile Volkswagen au pierdut peste 40% in doua saptamani. Anchete si plangeri in justitie curg din toate partile, pe masura ce Volkswagen dezvaluie marcile, modelele si tarile afectate de acest scandal.

Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
INTERVIU Vestea bună și vestea proastă despre tulpina SARS-CoV2 din Africa de Sud, confirmată în premieră în România: Cât de ușor se transmite și cât de eficiente sunt vaccinurile împotriva ei?
Noua LISTĂ a țărilor din zona galbenă / Republica Moldova, Italia, Spania, Franța sau Marea Britanie, pe listă
Unul din cei doi pacienți din România infectați cu tulpina africană a SARS-COV2, fosta jurnalistă Liana Alexandru, povestește aventura sa COVID-19: cum s-au încurcat rezultatele testelor și cum voluntarii au salvat situația
CDC-ul american are un ghid cu sfaturi în cazul unei apocalipse zombi / Dr. Seuss, în topul vânzărilor Amazon după ce a fost acuzat de rasism / Nou film Star Trek, nou serial Terminator, confirmate
FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate
Gazele trec prin DPF ca sa opreasca particulele (funinginea), apoi sunt tratate cu DEF (diesel exhaust fluid, AdBlue fiind numele cel mai comercial), intra in catalizator ca sa reduca NOx si CO+HC in CO2 si ies cat de curate pot sa iasa niste gaze de esapament.
Dar asta costa la intretinere.
Acum sunt doar vorbe, ca sa mai linisteasca spiritele.
Si totusi daca aleg calea prin care fie de partea legii, eliminarea softului buclucas, masinile o sa piarda din putere, cuplu si cifrele de consum. Probabil merg pe premiza ca e mai ieftin again sa plateasca despagubiri catre cateva persoane fizice decat sa instaleze o solutie hardware destul de piperata la pret.
Mai scria in alt articol ca unele masini ar putea fi chiar inlocuite cu totul.
No shit Sherlock, pai cum facem diferentierea la unu ii bagam solutie hardware ca e de prin Elvetia sau SUA si faca aia din guvern urat si la fraierii din Bulgaria, Romania, aia din lumea a 3-a le ciuntim din specificatiile motorului, ca acolo oricum e jungla si ne doare in dos de procese civile?