Volkswagen dezvaluie existenta a inca unui software suspect care ar putea pacali testele
Problema semnalata acum se refera la vehicule model 2016 (cel mai probabil care urmau sa fie produse incepand cu aceste luni) si a fost comunicata de producatorul german atat Agentiei de Protectie a Mediului, cat si autoritatilor din California.
Autoritatile de reglementare vor face analize tehnice detaliate si trebuie sa determine daca si prin acest al doilea software germanii au incercat sa insele testele.
Partea grava pentru Volkswagen este ca daca se va dovedi ca si acest al doilea soft a fost gandit sa insele testele, atunci spusele directorilor, care su sustinut ca ideea a apartinut unui numar mic de ingineri, nu vor ramane decat minciuni.
Se pare ca acest nou software face ca un catalizator de control al poluarii sa se incalzeasca mai repede, imbunatatind in timpul testelor performantele de transformare a oxizilor de azot in gaze inofensive.
Jeannine Ginivan, purtator de cuvant al Volkswagen USA, spune ca pe tema noului soft - legat de diesel-urile foarte noi (asadar modele 2016) - a transimos comunicari saptamana trecuta autoritatilor. "Volkswagen a dezvaluit, in cadrul procesului de obtinere a omologarii pentru modelele TDI cu motor 2.0 litri, anul 2016, un device auxiliar de control al emisiilor", a spus Ginivan.
Scandalul Volkswagen - Costurile totale pentru gigantul german ar putea fi intre 25 si 60 miliarde euro
Cel putin 30 de manageri Volkswagen ar fi pus la cale pacalirea testelor de emisii, scrie Der Spiegel. Compania germana neaga informatia

FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
Coronavirus în România: Aproape 4.000 de cazuri noi în ultima zi / 81 decese, 985 persoane în stare gravă
Primăria Capitalei a plătit circa 40 milioane lei pentru Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară înființate de administrația Firea pentru ”îmbunătățirea” serviciilor publice în București-Ilfov și delegarea lor către companiile municipale
În ce situații ar trebui ministrul să-și delege atribuțiile / Cîțu: Când nu poți să ajungi la ședința de Guvern / Orban: Nu e corect ca un ministru chiar să nu mai semneze
ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul
Intr-un clasament al celor mai proaste masini facut de Consumer Reports din Apr 2015 VW e binisor reprezentat:
These models, listed alphabetically, are
the worst of the worst. They have multiple
years of much-worse-than-average
overall reliability, based on 2005-14
models, according to our Annual Auto
Survey. Assessment for each is based
on at least three model years of data.
BMW 330i, 335i
Buick Enclave
Buick Terraza
Chevrolet Cruze (1.4T)
Chevrolet Uplander, Venture
Chrysler PT Cruiser
Chrysler Town & Country
Dodge Grand Caravan
Dodge Journey
Dodge Ram 2500 and 3500 (diesel)
Ford F-250 and F-350 (diesel)
Ford Fiesta
GMC Acadia
Jeep Wrangler (4-door)
Kia Sedona
Mercedes-Benz GL-Class
Mini Cooper S
Mini Countryman
Nissan Pathfinder
Saturn Outlook
Saturn Relay
Volkswagen CC
Volkswagen GTI
Volkswagen Tiguan
nu guvernul te plateste, chiar daca lucrezi la stat, tot nu de la guvern esti platit.
Dar Vag a vrut sa evolueze si a scos DSG7 (cutie automata cu dublu ambreiaj cu 7 viteze). Acestea sunt placute la condus, obtii demaraj cu ele, dar risti sa iti cada la 100 000km, daca nu stii sa o intretii.
2)Problemele la motorizarile TSI s-au rezolvat odata cu trecerea la noile motorare TSI pe curea (cele care se monteaza pe platforma MQB).
Privitor la 1,2 TSI problemele cu distributia au fost rezolvate chiar si la variantele pe lant, dar la motorale produse dupa 26.06.2011. Detin un astfel de motor, si intr-adevar, la variantele dupa 26.06.2011 nu s-a mai rupt nici macar un lant.
Cei care au cumparat motorizarea in 2010 si in prima jumatate a lui 2011 au luat teapa, asa este.
3)Problema injectoarelor SIEMENS de pe 2.0 TDI e de mult timp rezolvata (s-au schimbat oficial gratis la reprezentanta cu unele Delphi).
Marea problema a fost ascunderea acestor proleme de catre grupul Vag, care nu le-a recunoscut oficial niciodata, (de teama sa nu piarda din cota de piata), si a rezolvat totul pe ascuns.
4)La problema noxelor prea mari de pe TDI-uri ai dreptate: Vag a ales solutia tehnica cea mai ieftina, cea cu uree (AdBlue), care se pare ca nu este si eficienta. Din acest motiv asa este, e imposibil ca managementul de top sa nu fii stiut de softul dublu, si asta incrimineaza Volkswagen.
In orice firma mare, mai ales in domeniul proiectarii si cu atat mai mult la o firma germana, exista un audit extrem de riguros.
La un ECU fiecare linie de cod e auditata. Softul ala a fost specificat clar in niste documente, implementarea a fost urmarita, testata, verificata, etc.
2. Cei care n-au lucrat niciodata la o firma serioasa.
3. Amatorii de senzational.
...
...
...
Si nu e rade ciob de oala sparta, ca nu Ford da amenda. Si nici Renault sau Toyota.
Totul e verificat sa fie la standarde inalte.
Citeste un articol excelent, din 26 sept (in opinia mea, cel mai cuprinzator si explicit articol despre debutul scandalului VW)
http://www.nytimes.com/2015/09/27/business/as-vw-pushed-to-be-no-1-ambitions-fueled-a-scandal.html?_r=1
[in 2014] “We brought in Volkswagen and showed them our findings,” said Stanley Young, a spokesman for the California Air Resources Board. “We asked them, ‘How do you explain this?’ ” Volkswagen fired back. “They tried to poke holes in our study and its methods, saying we didn’t know what we were doing,” Mr. Thiruvengadam said. “They were very aggressive.” The company offered many explanations: Weather conditions. Driving styles. Technicalities that it claimed the researchers and regulators did not understand. “Meeting after meeting, they would try to explain it away, and we’d go back to the lab and try again. But we’d get the same results.” The back-and-forth lasted for months.
In fine vad ca nemtii au dezvoltat si chiar imbunatatit softul asta pt 2016. Cu alte cuvinte daca a dat roade atatia ani hai sa il facem mai smecher.
Poate in 2016 au reusit sa treaca, dpdv constructiv la Euro5 insa trebuia un pic de soft acolo, o picatura sa iasa Euro6 (a se interpreta echivalentul normei din SUA).
Deci cei doi ingineri nu riscau ei sa fie dati afara, punand fara aviz un soft dublu pe 11 mil de masini
Este INCREDIBIL cum un grup auto care castiga cursa de la Le Mans de 15 ori in ultimele 16 editii (Audi, Bentley si Porsche), cursa cunoscuta drept de aduranta, dar care a propus cele mai mari inovatii din sporturile auto in ultimii multi ani, sa fie sabotat de niste economisti inconstienti sau un dictator absolut (Winterkorn). Deci, capete luminate s-ar fi gasit atat timp cat Le Mans-ul scotoceste tot prin ele si au extrem de multe restrictii. Acum inginerii sunt de vina...
In ce hal de aroganta si inconstienta trebuie sa te afli cand vrei sa minti pe toata lumea indiferent de piata, continent si riscuri!? Ca aveau un nebun care cerea si luna de pe cer ne este clar, dar unde era eleganta nemteasca de a demisiona in momentul in care simti ca obiectivele propuse din optimismul culorilor Excelului nu au nici o treaba cu realitatea!?
Totul este profund putred in acest grup la primele esaloane si, daca vor supravietui, vor patimi mult pana sa ajunga unde erau acum multi ani la nivel de vanzari. Si merita din plin. Aroganta aceasta extrema de care-au dat dovada vanzand tehnologie veche drept una noua si curata va avea si ea nanash. Ca sa ma denut pana la capat, un e-Golf isi facuse aparitia printre planurile imediat urmatoare.
Trebuia sa am si eu un motiv ori sa astept o Tesla mai de buget, ori sa defectez irevocabil la japonezii hibrizi sau electrici.
Decadere profunda, Domnilor de la VAG!
Treaba nemteasca!
Cred ca in Politica companiei, aia care vorbeste despre "bunele practici" si despre "Responsabilitatea sociala"(!!!) aceste minciuni trebuiau incluse, minciuna era REGULA la VW!
Deoarece masinile noi ce trebuiau lansate in 2016 sunt oprite de VW de la vanzare, este evident ca si noul software facea aceleasi ILEGALITATI ascunse de VW pana acum.
Ma indoiesc insa ca VW va iesi foarte sifonata in final, statul german va pompa bani grei sa salveze VW, e vorba de sute de mii de locuri de munca si de taxe si de BANI multi, multi BANI si asta declara de fiecare data oficialii de la Berlin.
Daca penal va raspunde sau nu vreun stab de la VW ramane de vazut...
Daca sefii nemti de la VW au mintit in halul asta, ce sa-i ceri unui Ponta?!!
acum e randul VW sa fie tinuta in viata pentru a putea reveni pe profit urias asemeni bancilor.
Poate le mai taie din fudulie astora cu Caruta Populara !