Autoritatile germane vor sa forteze Volkswagen sa recheme in service 2,4 milioane de masini
Cei de la KBA spun ca vor ordona celor de la Volkswagen sa faca o rechemare in service pentru 2,4 milioane de masini inmatriculate in Germania.
Compania anuntase ca va face rechemari incepand cu luna ianuarie si intreaga procedura va dura pana la final de 2016 fiindca este vorba de 11 milioane de masini, la unele solutiile fiind pur de soft, iar la altele si mecanice.
Cei de la KBA spun ca vor sa controleze in detaliu intreg procesul de rechemare in service.
Cotidianul Bild a scris ca autoritatile germane isi pierd rabdarea cu Volkswagen care nu ar fi dat raspunsuri multumitoare la toate intrebarile.
Insa autoritatile nu au dat public detalii despre foaia de parcurs prezentata de Volkswagen pentru a remedia problema, fiindca au nevoie de timp pentru a analiza toate detaliile tehnice.

Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Au avut mari probleme cu injectoarele Siemens de pe 2.0 tdi, care cadeau in mers, si ramaneai fara putere la masina....le-au trebuit 5 ani sa recunoasca problema, dar tot nu au facut recall in service; le schimbau numai la cei care se prezentau la reprezentanta si cereau in mod express schimbarea injectoarelor.
Au avut problemele cu motoarele pe lant 1,2 TSI fabricate pana in 26.06.2011, nu au recunoscut nici azi problema. Dar, daca te duceai la service si reclamai tu un zgomot metalic in mers, care venea din partea fata, iti schimbau distributia pe garantie, sau cu 50% kulanza daca ieseai din garantie.
Insa, daca nu observai zgomotul, nu iti schimbau nimic; radeau mecanicii de la Avia de clienti, ca aveau zgomot metalic de lant, dar nu stiau sa ceara schimbarea lui.
Autoritatile romane nu ar trebui sa accepte aceasta noua magarie VAG (aceea de a nu rezolva toate masinile, ci numai pe cei care se prezinta de bunavoie). Pe mine, si pe altii din orase ne deranjeaza aceste NOxe produse de ,,minunatiile" lor de motoare TDI, si cerem ca statul roman sa nu se lase pacalit: SA INSISTE CA IMPORTATORUL DIRECT VOLKSWAGEN ROMANIA SA CHEME IN SERVICE TOATE MASINILE CU SOFTUL DUBLU, SI SA REZOLVE PROBLEMEA NOXELOR. Pe cheltuiala Vag, bineinteles.