Volkswagen ar fi folosit mai multe versiuni ale soft-ului care a pacalit testele - surse. Compania ar putea renunta la o parte dintre angajatii pe perioada determinata
Sursele spun ca in sapte ani in care Volkswagen a folosit software-ul in cauza, acesta a fost adaptat pentru patru tipuri de motoare si ar fi avut mai multe versiuni
Cei de la Volkswagen nu au dorit sa comenteze acuzatiile, precizand ca nu pot face comentarii despre o ancheta in curs. Pana acum, mai multi oficiali Volkswagen au spus ca un numar extrem de mic de ingineri ar fi stiut despre mecanismele de inselare, insa tot mai multe informatii arata ca nu este chiar asa.
Daca intr-adevar s-au facut mai multe versiuni ale soft-ului, inginerii care lucrau la el au avut nevoie de finantare si de informatii detaliate despre noile motoare, ceea ce inseamna ca mai multe divizii au colaborat la intreaga strategie.
Un expert in probleme de drept de la University of Virginia, citat de Reuters, spune ca e foarte important sa se stabileasca exact cati oameni stiau de acest soft si cati manageri de rang inalt erau informati. In functie de numarul celor care au participat, si in special daca acest numar este mare, autoritatile pot impune amenzi mai dure fiindca vina companiei germana este accentuata.
Fiind vorba de sapte ani in care software-ul a fost instalat, el a avut nevoie de actualizari si de adaptari complexe, mai ales cand Volkswagen a schimbat sistemul de control al emisiilor. Aceste lucruri nu puteau fi facute de o mana de oameni, mai ales ca pentru Europa ar fi existat o versiune diferita a soft-ului.

Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Evaluare Națională 2021. Ce s-a eliminat din materia de examen la limba română și care sunt provocările primului examen fără celebrele „comentarii literare”
FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
În cel mai grav scandal din istoria grupului auto VW, autorităţile de reglementare şi politicienii din Germania tratează cu menajamente emblema auto naţională, spre deosebire de atitudinea mai severă adoptată de autorităţile din SUA, se arată într-o analiză realizată de Reuters.
Într-o încercare de a limita pagubele aduse valorosului brand 'Made in Germany', cancelarul A Merkel a promis săptămâna trecută că va rămâne alături de sectorul auto, care furnizează unul din şapte locuri de muncă în ţară.
Este modelul urmat în Germania, care a abordat mai relaxat reglementările din domeniul auto.
În timp ce autorităţile de reglementare şi politicienii din UE şi SUA au impus băncilor amenzi de miliarde de dolari în timpul crizei financiare, sancţiuni care au vizat inclusiv cel mai mare grup bancar german - Deutsche Bank - Autoritatea de supervizare bancară din Germania (Bafin) a păstrat tăcerea.
În cazul VW, Bafin a demarat 'o probă de rutină' privind circumstanţele legate de anunţul scandalului emisiilor.
Dar parlamentarii germani NU au solicitat până acum audierea fostului director general al VW, Martin Winterkorn, sau a noului şef, Matthias Mueller.
Procurorii germani au aşteptat trei săptămâni pentru a verifica birourile VW din Germania.
"http://www.capital.ro/reuters-germania-strans-unita-in-jurul-volkswagen.html
Pai nu e vina lor? Pe ai sa ii "reduca". Ma astept sa nu iasa bine nici pentru manageri si asta din cauza presiunii sociale.
Cei care au elaborat strategia asta tre sa raspunda in fata legii iar VW are datoria sa vina cu produse competitive sa isi spele imaginea. Aici intradevar poate sa faca lobby pt VW insa NU pt cei care se fac direct vinovati de asta.
Iar ca sa dai vina pe ingineri mi se pare o lasitate si o nesimtire fara margini. Inginerii au facut ce li s-a spus, daca nu faceau zburau, nu au fost un factor de decizie in toata povestea asta, au executat ordine.
Nu inginerii au zis acum 7 ani bai nu bagam AdBlue ca iese prea scump motorul.