​Volkswagen va fi analizata minutios in SUA si pentru posibil marketing inselator, mai ales ca ani buni compania germana a folosit fraza "clean diesel" (diesel curat) pentru a promova masini care aveau soft-ul ce pacalea testele de emisii. Agentia de mediu comunica in prezent cu Federal Trade Commission pe acest subiect si ramane sa se vada in ce mod consumatorii au fost indusi in eroare, scrie Financial Times.

Sigla VolkswagenFoto: Volkswagen

Federal Trade Commission poate amenda companiile care folosesc tactici de marketing ce induc in eroare clientii, iar cazul in cauza se refera la folosirea in reclame a sloganului "clean diesel" de catre Volkswagen. Insa, sloganul a fost folosit pentru a promova masini care nu erau atat de curate decat la testele de laborator, unde soft-ul actiona. Pe sosea, emisiile de noxe erau uneori chiar si de 40 de ori mai mari.

Multi americani s-au declarat deranjati nu neaparat de faptul ca masinile au emisii mult mai mari decat sustine constrcutorul, ci s-au suparat pentru ca au fost mintiti de o companie cu reputatie buna. Data fiind aceasta perceptie, este foarte posibil ca Volkswagen sa fie "buna de plata" pentru "derapajele" de marketing din SUA.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro