Cum arata cel mai amplu raport despre masinile autonome. Cand a fost decisiva interventia umana si cat de bun este soferul "computerizat"
Cele sapte companii care au fost obligate sa ofere date de catre California Department of Motor Vehicles sunt Google, Nissan, Mercedes-Benz, Delphi, Volkswagen, Bosch si Tesla.
Cand se refera la interventiile soferilor asupra masinii autonome, este folosit termenul "disengagement" care se refera la situatia in care software-ul da eroare si ii preda soferului comanda si la situatia in care soferul isi da seama ca este nevoie sa preia controlul masinii pentru a evita o situatie periculoasa.
De departe, cele 52 de masini Google au parcurs cel mai mult, peste 680.000 km intre septembrie 2014 si decembrie 2015, perioada in care testerii au intervenit decisiv de 272 de ori. In cele 272 de cazuri softwre-ul a predat celui de la volan controlul masinii fiindca a detectat ceva periculos, iar in alte 69 de cazuri soferii de test au preluat controlul. Datele analizate ulterior au aratat ca in 13 cazuri s-ar fi produs accidente daca soferii nu ar fi preluat controlul. In medie, soferii au preluat controlul in 0,84 secunde.
Citeste articolul complet pe 0-100.ro

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
articolul pare mai degraba facut sa denigreze masinile autonome si nu sa prezinte o opinie obiectiva
3.000 la 750.000 inseamna 1 accident la 250 km. Ceea ce este foarte mult si departe de situatia actuala. Mai e de lucru la autonome.