Capitala Norvegiei incepe sa desfiinteze parcarile din centrul orasului, pentru a forta interzicerea masinilor in zona pana in 2019
Tarile din nordul Europei par decise sa elimine masinile din orase intr-un interval de cel mult 10 ani. Dupa ce Finlanda a propus o serie de masuri pentru ca masinile personale sa nu mai aiba dreptul de a circula in orase incepand din 2025, a venit randul Norvegiei sa ia masuri asemanatoare.
Pentru inceput, autoritatile din Oslo vor sa puna in aplicare un plan care prevede ca masinile sa nu mai aiba dreptul de a circula in zona centrala a orasului incepand din 2019.
Pentru a impulsiona adaptarea la aceasta cerinta, Consiliul Local a propus ca, incepand din primavara anului 2017, parcarile amenajate in centrul orasului sa fie desfiintate si inlocuite imediat cu restaurante, teatre stradale, activitati culturale si alte zone speciale pentru pietoni si turisti.
Zona centrala cuprinsa in cadrul acestui proiect se numeste Inelul 1 si cuprinde in realitate o zona mult mai larga. Daca ar fi raportata la Bucuresti, zona respectiva ar cuprinde o arie delimitata de Parcul Tinereutului - Cotroceni, Arcul de Triumf - Calea Mosilor.

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
Orice tampenie care trece prin mintea vreunui ales este aparata cu formula: Asa cere Europa! Cine este Europa?
Cand imi voi putea duce copiii la gradinita cu metroul sau cu RATB, voi fi de acord.
Cand cursele vor fi de zece ori mai numeroase, curate, rapide si ieftine, voi fi de acord.
Cand voi avea parcari de tip park&ride, peste tot, pe marginea orasului, voi fi de acord.
Cand imi voi putea face cumparaturile in oras si sa nu fiu nevoit sa car in spate 40-50 de kg pe 10 km catre casa, voi fi de acord.
Cand retarzii care promoveaza bicicletele imi vor oferi solutia prin care sa nu ma ploua, ninga, trazneasca, folosind bicicleta, voi fi de acord.
Pana atunci insa, teorii si mult bla-bla, salvam rosia montana !
Sau o asteptam pe Firea sa ia exemplu si sa propuna si ea de-astea. Dar asta abia dupa ce termina autostrada suspendata a lui Oprescu.