Citeste articolul complet pe 0-100.ro
Ford spune ca sosele de centura pentru Bals si Slatina ar imbunatati timpii de transport cu 3 ore. Reabilitarea cailor feroviare ar economisi 15 ore
de Adrian Mitrea 0-100.ro
Joi, 15 septembrie 2016, 11:36 Economie | Auto
Centuri ocolitoare pentru orasele Bals si Slatina ar imbunatati timpii de transport catre si de la uzina Ford din Craiova cu circa 3 ore, iar reabilitarea cailor ferate ar duce la economisirea a 15 ore, arata studii interne ale Ford, prezentate joi, 15 septembrie, in cadrul unei mese rotunde tinuta in incinta Ford Craiova, la care participa atat reprezentanti ai companiei, cat si oficiali guvernamentali si conducerea ACAROM (Asociatia Constructorilor Auto din Romania) – entitatea ce reprezinta interesele industriei constructoare de autovehicule in ansamblu.
1195 vizualizari
Întâlniri on-line | #deladistanță

Vaccinarea în universități. Rectorul UBB: Platforma de programări este făcută fără cap, o catastrofă. Ne transformă în call center / Rectorul Universității București: Există și o mare inechitate
Sondaj printre români despre vaccinul antiCOVID: 30% din respondenți spun că nu se vaccinează și 40% nu cred în eficacitatea vaccinurilor / 77% vor redeschiderea școlilor pe 8 februarie
O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Sondaj printre români despre vaccinul antiCOVID: 30% din respondenți spun că nu se vaccinează și 40% nu cred în eficacitatea vaccinurilor / 77% vor redeschiderea școlilor pe 8 februarie
O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Top 10 articole cele mai ...
Ultimele articole din Economie | Auto
Marți, 19 ianuarie 2021
Vineri, 15 ianuarie 2021
Joi, 14 ianuarie 2021
Investitia Ford in Portugalia a facut posibila construirea unei autostrazi de 300 de kilometri într-un an. Într-un an!
Investitiile Ford la Craiova se apropie de 650 de milioane de euro, insa fabrica are nevoie de infrastructura bine pusa la punct pentru a produce la capacitate maxima.
Au capacitatea de a produce 1.000 de masini pe zi, la fel ca orice alta mare fabrica de acest tip din SUA. In aceasta idee, insa, daca produci 1.000 de masini pe zi, trebuie sa poti si sa expediezi si sa livrezi 1.000 de masini pe zi si pentru asta este nevoie de infrastructura.
Costurile doar cu transportul pentru fiecare maşină în parte sunt mai mari cu 50 euro cu trenul decât dacă le-am transporta naval. Mai mult, pe şosea, ele cresc cu 80-100 euro. 30 km/h pe oră este viteza medie de deplasare a unui camion încărcat cu maşini în România! Dar nu doar traversarea extrem de lentă a României de şoferii noştri e problema, ci şi a furnizorilor. Aceştia vin cu câte o zi înainte, să nu rişte ca producţia să stea pe loc pentru că nu au ajuns la timp la fabrică. Dar camioanele lor stau cu orele la poarta fabricii, acolo cresc costurile