Australia: Masinile diesel rechemate de Volkswagen consuma mai mult si nu au trecut testele de emisii

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 12 martie 2018, 11:51 Economie | Auto


Sigla Volkswagen
Foto: Volkswagen
Vehicule rechemate de Volkswagen si modificate in urma scandalului Dieselgate au consum mai mare de combustibil si nu au trecut testele de emisii de oxizi de azot, arata datele Australian Automobile Association, citate de AFP. Volkswagen a reparat in lume peste 6 milioane de masini, dintre care 42.000 in Australia, dupa uriasul scandal Dieselgate din 2015. Volkswagen a respins vehement rezultatele testelor din Australia, spunand ca modificarile software au fost aprobate de organizatiile germane si ca testele din Germania, Austria si Elvetia au aratat ca masinile modificate sunt conforme cu standardele de emisii.

Analizele emisiilor arata ca vehiculele Volkswagen consuma cu pana la 14% mai mult combustibil si nivelul de emisii poluante ajunge sa fie si de patru ori mai mare decat in testele de laborator, spun cei de la AAA.De exemplu, un Golf diesel din 2010 avea consum mai mare cu 2% in oras si cu 14% in extra-urban.

Ei adauga ca, desi nivelul emisiilor a scazut fata de nivelul dinaintea rechemarii, acestea raman mult peste limitele legale.

Asociatia australiana spune ca nu ar mai trebui luate in calcul rezultatele testelor din laborator, fiindca nu au relevanta si nu pot fi comparate cu rezultatele din trafic.

Volkswagen a respins vehement rezultatele testelor din Australia, spunand ca modificarile software au fost aprobate de organizatia germana KBA si ca testele din Germania, Austria si Elvetia au aratat ca masinile modificate sunt conforme cu standardele de emisii.


Citeste mai multe despre   


















1791 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    AAA are dreptate..... (Luni, 12 martie 2018, 12:04)

    bancher [utilizator]

    ii cred pe cuvant ca dieselurile germane consuma mai mult si polueaza mai mult, chiar si dupa resoftare.
    De ce? daca o resoftare ar fi rezolvat problema, atunci nemtii ar fi implementat-o de mult, sau ar fi facut-o cu softul original, de fabrica. Faptul ca s-au dedat la softuri pirat arata ca de fapt problema nu a putut fi rezolvata din soft.
    • -3 (5 voturi)    
      Eu cred ce vad... (Luni, 12 martie 2018, 14:39)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Un Golf6 de 2 litrii - daca esti cu bun simt- consuma unddeva cu ceva mai mult de 4 litrii pe 100.
      Eu nu observ cei 2% crestere de consum.
      Eu asta vad.
      Si aunt multumit.
      Turma de carcotasi sa-si vada de Golfullor.
      • +2 (2 voturi)    
        depinde cum ai masurat consumul. (Luni, 12 martie 2018, 16:03)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        daca este masurat cu metoda plin-plin, te-as crede....dar daca te iei dupa ce afiseaza computerul de bord de la Volkswagen, afla ca acesta nu (prea) indica corect. Adica vezi tu pe CB un consum de 4%, dar de unde stii ca in realitate nu ai 5%?? Chiar nu te-ai prins ca Vag au devenit experti la prostitul clientilor?
        PS: si eu am o masina VAG si, intre metoda plin-plin si ce imi afiseaza CB-ul la consum, este o diferenta cam de 0.2-0.4litri la 100km.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu trebuie sa ma crezi. (Luni, 12 martie 2018, 18:43)

          Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          La un plin pun cam 50-55 de litri, si fac cam 950-1000 km si in oras si inafara-mai mult in.
          Este prima masina la care computerul arata corect.
          A - am avit di un C-class la care indica corect- dar la motor de 2200 eraubdevs pe la 7.
          BMW-ul lui nevasta-mea seria 3 suge vreo 7.5- 8 tot reali dar cu computer mincinos -adica computerul arata 6.5.
  • 0 (0 voturi)    
    Evident ca nu au trecut testele (Luni, 12 martie 2018, 20:28)

    Gojifruit [utilizator]

    Dar este incredibil cum scapa astia cu asa magarii. Cum sa faci un soft cu care sa trisezi la testele de emisii si sa scapi doar cu amenzi?!? Cum dracu nu li se interzice comercializarea masinilor cativa ani? Prost sa fii sa nu faci la fel si data viitoare.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version