Elon Musk a admis că Model 3, cea mai accesibilă mașină electrică lansată de compania Tesla, are probleme de frânare și a promis că ele se vor rezolva. Totul vine la foarte puțin timp după ce renumita revistă americană Consumer Reports a testat mașina și verdictul a fost că nu o recomandă consumatorilor, din cauză că distanța de frânare este prea mare și uriașul touch-screen din bord este greu de folosit.

Tesla Model 3Foto: Tesla Motors

Consumer Reports a lăudat accelerația Model 3, a spus că este plăcută la condus și că autonomia este foarte bună. Însă a avut multe critici, mai ales la adresa distanței de frânare, testele făcute pentru review arătând că mașina, care ajunge în 5,3 secunde de la 0, la 100 km/h, frânează într-o distanță mai mare decât o camionetă Ford F-150 full-size.

În plus, revista mai notează că uriașul touch-screen din bord este în destule cazuri complicat de folosit, fiindcă trebuie să apeși de multe ori ca să ajungi la comenzi banale precum reglajele pentru oglinzi sau pentru aerul condiționat.

Musk a admis problema cu frânarea și a promis rezolvarea. ”Cu câteva modificări putem îmbunătăți distanța de frânare dincolo de specificațiile inițiale. Tesla nu se va opri până când distanța de frânare nu va fi mai bună decât la orice model concurent”.

El a mai spus că revista Consumer Reports a testat un model dintr-un lot mai vechi și spune că versiunile care sunt produse acum au multe îmbunătățiri, la confort, dar și la insonorizare.

Tesla Model 3 pornește de la 35.000 dolari, dar aproape nimeni nu a comandat versiunea cu minime dotări, mult mai populară fiind varianta care, datorită unor opțiuni utile, ajunge să coste 44.000 de dolari.

Acum câteva zile Tesla a anunțat o versiune cu și mai multe dotări, însă la un preț ridicat, de 78.000 dolari.

Surse: Reuters, CNN