Tăriceanu, întrebat dacă folosește transportul în comun: Nu mă plimb prin București, dar sunt mulți ”plimbăreți”. Toată ziua este un trafic fabulos. În Munchen după ora 8 traficul dispare, lumea este la serviciu
Tăriceanu spune că traficul din București este de nesuportat și preferă scuterul când are de ajuns rapid undeva, fiindcă face de două ori mai puțin dintr-un punct în altul.
”Problema este că folosim o mașină de 4-5 locuri în care merge o singură persoană, iar volumul mare al mașinilor nu este decât un element suplimentar care contribuie la îngreunarea traficului. De ce nu folosim în oraș mașini mici care sunt mai ușor de condus, mai ușor de parcat și care ocupă în general loc mai puțin? Vă garantez că traficul va fi mai suportabil”, spune Tăriceanu, care recomandă bicicletele și vehiculele motorizare pe două roți. ”Trec în fiecare zi pe Calea Victoriei și văd că pistele sunt folosite de foarte puține persoane”.
Tăriceanu spune că Bucureștiul are o ”arhitectură urbană” care nu a fost gândită pentru un trafic atât de mare și această arhitectură se poate modifica extrem de greu pentru că nu putem lăți bulevardele și nu ne putem compara cu Parisul ”care urbanistic a fost gândit mult mai generos”.
Întrebat dacă folosește transportul în comun, Tăriceanu a spus că nu, fiindcă stă în afara Bucureștiului și nu face foarte multe drumuri în București și vine dimineață la birou și pleacă apoi seara.
”Nu mă plimb în București, dar constat că sunt foarte mulți plimbăreți. Toată ziua este un trafic fabulos. De exemplu în Munchen, după ora 8 traficul practic dispare, nu mai este trafic cu vehicule. Oamenii circulă, dar marea majoritate sunt la servici. la fel este și seara. La noi sunt diferențe de trafic între orele de vârf și restul timpului, dar destul de mici”.
Întrebat când a folosit ultima oară bicicleta, el a spus că ieri. ”Stau la Snagov, însă nu pot veni 30 km cu bicicleta”, spune el, râzând.
Declarațiile au fost făcute la forumul Autobest

O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Bucurestiul este capitala europeana cu cele mai multe SUvuri, breakuri si berline si cele mai putine scutere si biciclete. E deajuns sa te uiti 10 minute la trafic.
1. e intrebat de transportul in comun si isi da cu parerea despre mersul cu masina personala.
2. in mintea lui oamenii sunt masochisti si le place sa se plimbe asa brambura prin Bucuresti zi de zi.. ca sa consume combustibil si timp.. ca n-au ce face altceva..
3. vorbeste de bicicleta si scuter dar el umba cu masina cu sofer si se baga in fata la permise..
4. cum intreaba si altcineva mai jos: cum poate spune ca face mai putin cu scuterul respectand regulile de circulatie?
5. efectiv evita sa spuna ca primaria nu-si face treaba! si cauta alti vinovati.. ma mir ca n-a zis nimic de #rezist sau Soros la intrebarea asta...
Nu cumva statul paralel este de vina ca in "gloriosul" mandat de prim-ministru nu s-a construit nici um metru de autostrada?
Si tot statul paralel e de vina ca nu s-a pregatit infrastructura de absorbtie fonduri europene?
Si deficitul gaura in buget pe care a lasat-o de i-a obligat pe Basescu si Boc sa taie pensii si salarii, tot din cauza statului paralel?
De fapt ele e paralel cu tot mai putin la nr. de neveste. Il concureaza pe Borcea.
La ce sa te astepti de la asa un specimen!
Ca sa nu mai vorbim de un tren periurban care sa treaca pe la Snagov si sa ajunga oriunde pe centura Bucurestiului sau in Gara de Nord, de unde cu metroul poate ajunge la Senat...
Dar ce visez eu aici ...? Ar face imediat toate astea, dar nu-l lasa statul perpen... asta... statul paralel...
Apoi totul e inca analog pe hartie, curierii aduc bonuri, aprovizionarea se face la miezul zilei.
La noi aia care incep la 8 ajung la 10 din cauza transportului
Dar din cascavalul guvernării cine mănâncă?
Cine e acaparat toata puterea?
Cine a generat anarhie si haos organizat in RO?
ALDE voi!
Parol, ca nu-l plange nimeni!
ce a vrut sa arate de fapt e ca el munceste muuult si nu freaca duda prin oras in miezul zilei.
aaa, poate vrea sa inventeze vreun prototip de masina de o persoana. sigur gasestee investitori.
Si cu tampeniile pe care le debiteaza Tariceanu nu rezolva nici o problema. Spera ca poate-poate sa scape de puscarie. Oricum, alt mandat de parlamentar nu mai prinde el.