Telenovelă la Tesla Motors - Elon Musk acuză un angajat de sabotaj. Acesta ripostează și spune că sunt probleme grave la uzina companiei
Totul a început în weekend, când Elon Musk a trimis angajaților Tesla un e-mail în care le spunea că un fost angajat a admis că a sabotat compania ”în mod repetat și dăunător”. El îi avertiza pe angajați să fie foarte atenți.
Miercuri, Tesla a depus o plângere la un tribunal federal din Nevada, susținând că cel care a lucrat la Gigafactory din octombrie 2017 ar fi furat informații comerciale confidențiale despre sistemul de producție al Tesla și a pus soft-uri pe computerele din companie, pentru a afla de la distanța ce se întâmplă acolo. Tesla spune că angajatul a furat zeci de fotografii, dar și un clip video despre sistemul de producție a companiei. Cei de la Tesla au cerut daune și vor ca autoritățile să percheziționeze reședința fostului angajat.
Lucrurile nu s-au oprit aici, fiindcă cel acuzat a ripostat cu declarații dure făcute la CNN, susținând că nu este un sabotor, ci că a vrut să dea presei informații despre probleme din producție și despre minciunile spuse de Tesla despre nivelul producției Model 3, mașină de care depinde viitorul companiei.
Martin Tripp face acuzații grave. Spune că pe 1.100 de mașini Model 3 care acum sunt în circulație ar fi fost instalate în fabrică module de baterii cu probleme și că o cantitate mare de deșeuri sunt depozitate impropriu în Nevada.
O acuzație foarte gravă este și cea conform căreia Tesla a ”umflat numărul de mașini produse între 27 martie și 3 aprilie, spunând că au fost 2.020, deși realitatea era că au fost 1.900. Producția lui Model 3 este un subiect fantastic de sensibil, fiindcă Tesla nu a reușit să atingă țintele promise, iar investitorii s-au arătat îngrijorați chiar și legat de viitorul companiei.
Tripp a mai spus la CNN că nu avea cum să facă schimbări în întregul sistem de producție a Tesla și nici nu a avut acces la multe informații, fiindcă era un simplu tehnician de proces. Tripp a spus, pentru Washington Post. că nu se pune problema să fi sabotat ceva, ci pur și simplu vrea să atragă atența asupra unor lucruri periculoase care se întâmplă la uzină.
Lucrurile s-au complicat și mai mult când cineva de la Tesla ar fi spus că un prieten de-al lui Tripp ar fi sunat să spună că angajatul vizat ar fi spus că va veni cu o pușcă la uzină.
Șeriful Gerald Antinoro din Storey County spune că a făcut cercetări timp de câteva ore după ce i s-a semnalat că ar exista o amenințare, însă concluzia a fost că nu există un risc de securitate.
Tripp a dat celor de la Washington Post și conținutul unor e-mail-uri pe care le-ar fi avut cu Elon Musk, e-mail-uri în care cei doi își aruncau cuvinte grele.

O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Iar chestia aia e de-a dreptul puerila, cum ca a vrut sa dezvaluie opiniei publice ca Musk a mintit, adica n-a produs 2000 de masini ci doar 1900.
Masinile Tesla sunt oarecum noi. Nu peste mult timp vor incepe sa arate daca au meritat banii pe care i-a cerut Musk pentru ele.
La fel cu masinile Lastun ale lui Ceausescu .
Pentru ca sa iasa la iveala problemele de conceptie si fabricatie a trebuit sa treaca vreo 5 ani pentru publicul larg.
Dupa care au venit dovezile continuu.:
- pompa la motor actionata electric, si care daca se strica putea face avarii grave etc.
Tesla este o companie listata la bursa. Daca era 100% in proprietatea lui Musk, minciuna asta nu insemna nimic. Dar asa, a indus in eroare posesorii de actiuni. Cand se vor intoarce aia sa-l dea in judecata pe Musk, la cate minciuni a scos, o sa aiba parte de cei mai multi ani de puscarie la care a fost condamnat un om ever..
toata lumea stie ceea ce spui tu. ceea ce conteaza e ca unii oameni incearca sa rezolve problemele pe care le mentionezi tu. si singura rezolvare e facuta prin investitii serioase, investitii care devin rentabile din toate punctele de vedere odata cu trecerea timpului.
cu o gandire inapoiata ca a ta, axata pe profit si mai putin pe viata, mediu, poluare, s-a ajuns in situatia in care suntem. toti polueaza fara nicio jena, fara nicio penalitate. si daca chiar se sesizeaza cineva, raul produs nu mai poate fi intors. penalizarile duc la falimente unde, de fapt, nu prea pierde nimeni.
urmeaza sa imi bagi acum si mizeria aia ca masinile electrice sunt de fapt la fel de poluatoare ca alea pe benzina din cauza procesului de productie. cei ca tine uita ca inhaleaza in mijlocul orasului noxele
noroc cu simplex ca ne-a dezvaluit frauda lui Musk escrocul. nu stiu ce ne faceam fara sa ne deschizi tu ochii
Atunci nu aveam net, dar pun pariu ca erau destui care spuneau ca e caruta mai rentabila decat masina. Din fericire nici atunci si nici acum nu au fost ascultati.