​Începând din luna septembrie, Jérome Olive va asigura funcția de director general al Automobile Dacia şi director general al Groupe Renault România, înlocuindu-l pe Antoine Doucerain. Responsabilităţile şi atribuţiile lui Jérome Olive vor fi exercitate pe perioadă de interimat până la o nouă nominalizare a Groupe Renault. Olive a mai condus Dacia între 2010 și 2013.

Jerome OliveFoto: Renault

Antoine Doucerain îşi încetează activitatea din România din motive personale. Jérome Olive, în prezent, Alliance Regional SVP - Manufacturing, Supply Chain & Process Engineering pentru regiunea Eurasia, a mai îndeplinit funcţia de director general Dacia şi Groupe Renault România în perioada 2010 – 2013, spun cei de la Dacia.

Jérôme Olive a obtinut diploma de inginer a Institutului Catolic de Arte si Meserii (ICAM) în anul 1980. Cariera sa la Renault a început în 1982, la uzina de la Sandouville, unde Jérôme Olive a ocupat diferite posturi în domeniul fiabilizării proceselor de fabricaţie şi de mentenanţă. În 1985, a preluat funcţia de responsabil investiţii şi mentenanţă la SBFM (Société Bretonne de Fonderie et Mécanique), apoi pe cea de director de producţie.

În 1996, în calitate de şef al departamentului de Caroserie, a fost responsabil de lansarea în fabricaţie a modelului Scénic 1 la uzina Renault din Douai. În 1999, a devenit director adjunct responsabil cu fabricaţia, preluând conducerea uzinei la începutul anului 2004. În ianuarie 2010 este numit director general Dacia şi Groupe Renault România până în 2013. În continuare, ocupă funcţiile de director industrial pentru regiunea Euromed Africa, director industrial pentru Europa şi mai apoi devine Alliance Regional SVP - Manufacturing, Supply Chain & Process Engineering pentru regiunea Eurasia.

Antoine Doucerain se alătură Renault în 1993, în cadrul Direcţiei de Inginerie Logistică. Îşi continuă cariera în domeniul Fabricaţiei, mai întâi la uzina din Douai, unde ocupă succesiv posturile de şef departament Montaj, director Tehnic, director adjunct Fabricaţie, iar mai apoi, în 2010, este numit director al uzinei din Maubeuge, unde asigură lansarea Kangoo ZE şi pregătirea modelului Citan pentru Daimler.

În 2012, merge în Brazilia pentru a coordona crearea unei noi uzine Nissan şi începerea producţiei modelelor Micra şi Versa. Din mai 2015 se întoarce în Franţa şi ocupă funcţia de director industrial, asigurând coordonarea a 8 uzine ale Renault (Polul industrial Vest) cu un nivel ridicat de performanţă.

Citește și: Jerome Olive, la finalul mandatului de sef al Dacia: O discutie despre emotii, birocratie, succese, frustrari si hoti de biciclete