Unde se vând cele mai multe mașini electrice și cum stă România în comparație cu alte țări europene
În UE s-au înmatriculat 65.000 de mașini electrice în primele șase luni, cu 40% mai mult decât în perioada similară din 2017. România a contribuit cu sub 0,5% la total. Germania este cea mai mare piață UE pentru mașini electrice, cu peste 17.000 de unități, iar în Franța s-a depășit 14.000. În Olanda s-a trecut de 9.500, în UK de 7.000, iar în Austria, de 3.000.
În alte trei țări s-a trecut de 2.000 de unități: Spania, Suedia și Italia. În regiune, Ungaria stă cel mai bine, cu 609 mașini înmatriculate, În Cehia au fost 318, în Polonia 279, iar în Bulgaria, 64 de mașini electrice.
Norvegia rămâne cea mai mare piață pentru mașini electrice datorită subvențiilor acordate. În șase luni s-a depășit pragul de 20.000 de unități, creștere de 36% față de perioada similară din 2017.
În Europa sunt la vânzare aproximativ 20 de modele full-electrice.
- +1 (3 voturi)Concluzia? (Joi, 6 septembrie 2018, 10:56) nick24 [utilizator]Fiecare român va avea câte o mașina diesel SH, incepând cu 2019. Europa va scăpa de masinile poluante, pt că are unde să le vânda.raspunde trimite
- +1 (1 vot)Nu ii obliga nimeni sa le cumpere (Joi, 6 septembrie 2018, 11:47) banel [utilizator] i-a raspuns lui nick24Dar romanul e fudul, vrea masini peste posibilitatile sale si musai nemtesti.raspunde trimite
-

Cine e responsabil pentru noaptea de coșmar de la Spitalul Foișor? Cinci întrebări și răspunsuri esențiale despre scandalul evacuării unității medicale
Raed Arafat vine cu noi explicații după evacuarea cu scandal a Spitalului Foișor: Decizia a fost corectă, chiar dacă a creat disconfort pentru pacienți
Sarea și oamenii - O istorie care a început acum 8.000 de ani, în România
Un bucureștean a făcut cerere pentru un nou buletin acum două luni, dar nu l-a primit nici acum / Cum explică oficialii „dificultatea temporară” de eliberare a actelor de identitate
Ce înseamnă și ce impact ar putea avea decizia CEDO privind vaccinarea