Un director al Renault compară Dacia cu mărci precum Lidl, H&M și Ryanair. ”Mașinile devin tot mai grele, mai puternice și mai scumpe, Dacia se opune acestor tendințe”

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 7 septembrie 2018, 15:02 Economie | Auto


In uzina Dacia
Foto: Hotnews
Automobile Dacia poate fi comparată cu brand-uri precum Lidl, H&M și Ryanair, spune Sylvain Coursimault, șef de vânzări și marketing pentru gama Global Acces la Renault, citat de Automotive News. El spune că 55% dintre cei care și-au luat o Dacie rămân clienți ai mărcii și la a doua achiziție, 10% dintre clienți vin de la Renault și o parte importantă sunt oameni care au avut mașini second-hand. Surse din piață spun că peste câțiva ani ar putea fi lansate mașini hibride Dacia. Marc Suss, șeful gamei Global Access spune că Dacia este un brand cu clienți foarte pragmatici și va lansa mașini electrice doar dacă bateriile se vor ieftini suficient de mult.

Automotive News notează că vânzările Dacia au crescut puternic, chiar dacă nu a fost adăugat din 2012 un model cu totul nou în gamă și chiar dacă nu au fost lansate modele electrice sau hibride. În 2012 Dacia vindea în lume 345.000 de mașini, iar anul acesta se va apropia de 700.000 de unități.

Compania are o rețetă clară: folosește tehnologii existente, lista de opționale nu este foarte lungă, iar campaniile de reduceri nu țin foarte mult. Dacia a fost ajutată și de faptul că nu au existat scandaluri legate de fiabilitatea mașinilor.

Coursimault spune că Dacia are clienți loiali, 55% alegând marca și când își iau a doua oară mașină. El mai spune că tot mai mulți trec de la Logan sau Sandero, la Duster.

Acum aproximativ 6-7 ani directorii Renault au renunțat la formula ”low cost” când se refereau la Dacia, înlocuind-o cu ”smart buy” (cumpără inteligent), iar mai nou apare tot mai des sloganul "Shockingly affordable".

Coursimault vorbește despre un ”fenomen smart buy” și pune Dacia alături de brand-uri precum Lidl, H&M and Ryanair.  ”Mașinile devin tot mai grele, mai puternice și mai scumpe, Poziția Dacia este să contreze toate aceste tendințe”.

Automotive News scrie că în viitor va fi lansată o versiune facelift de Lodgy, un nou Sandero care va avea elemente în comun cu Clio și, probabil, o nouă variantă de Duster. deși versiunea cu șapte locuri despre care s-a vorbit pe surse a fost exclusă de cei de la Renault.

Dacia va fi pusă și în fața nevoii de a se conforma cu noile standarde de emisii din 2020 - 2021 și va trebui să decidă dacă va lansa hibride sau electrice, decizia fiind grea, deoarece astfel de mașini ar fi prea scumpe pentru clienții mărcii.

”Suntem deschiși către toate tehnologiile, dar trebuie să aibă sens. Dacia este pentru clienți o alegere foarte pragmatică și rațională, așa că dacă vor scădea suficient de mult costurile cu bateria și se pot face economii cu carburanții, o vom face”, spune Marc Suss, șef al gamei Global Access la Renault.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2442 vizualizari

  • 0 (8 voturi)    
    5 stele la EuroNCAP (Vineri, 7 septembrie 2018, 15:40)

    alexander the great [utilizator]

    Eu am cumparat 2 masini de la Dacia. Urmatoarea nu va mai fi Dacia decat daca va avea 5 stele la EuroNCAP. Nu puneti accent pe siguranta, nu mai sunt clientul vostru. Nu mai vorbesc de dotari... Ar trebui sa fie mult mai aproape de Renault. Sunt dispus sa dau poate si 1500 de euro in plus.
  • +4 (6 voturi)    
    Bravo Dacia! (Vineri, 7 septembrie 2018, 15:44)

    MarcelP [utilizator]

    Dacia/Renault a avut o strategie atat de clara incat te si miri de ce alte marci nu au probat asa ceva? Ca a fost o carte castigatoare cred ca nu se mai indoieste nimeni.
    In ce priveste asocierea cu Lidl sau H&M, mi se pare din nou o atitudine corecta: nu toti sunt pasionati si dispusi sa dea zeci de mii de eur pe o masina; nu toata lumea isi permite o masina scumpa. Vestea ca sunt multi clienti care se duc spre Dacia din zona second-hand e din nou un lucru pozitiv. Si eu am fost personal intotdeauna de parerea ca decat sa iau o vechitura prajita din germania, mai bine o Dacie noua de la noi. Sper ca tot mai multi clienti sa gandeasca asa si sa se reduca importul de rable din germania.
    Oricum, Bravo Dacia!
    • -2 (4 voturi)    
      depinde cu ce compari (Vineri, 7 septembrie 2018, 16:19)

      searcher8206 [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

      un motor de 0.9 si fara aer conditionat la 7.000 de euro mi se par bani irositi in comparatie cu un SH de la un brand cu vechime maxim 6 ani si cu dotari full. Si mai ieftin si mai durabil!
      • +2 (2 voturi)    
        Cei ce vor să se afișeze cu brandul (Vineri, 7 septembrie 2018, 16:44)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui searcher8206

        La 7000 de euro nu dă nimeni motor turbo, Dacia dă pe la 9.000. Alții dau de la mult peste 10.000.
        Dar așa vor alții, mai ales din partea Dacia, și turbo și dotări și 7 stele și aproape gratis. Chit că prețurile altora sunt muuuult departe în sus.
        Iar cine compară cinstit, să se gândească și cât costă întreținerea la ”brandul” ăla vechi, iar dacă mai pică ceva piese (că de, vechime), bucurie maximă! Vorbim de durabilitate dar comparăm nou cu sh, mai mare râsul!
  • +2 (2 voturi)    
    daca ii duce mintea se poate (Vineri, 7 septembrie 2018, 16:11)

    jescu [utilizator]

    Daca pun o baterie minuscula doar sa capteze energia de franare si sa tina maxim 1 minut dupa plecarea de pe loc, nu cred ca face masina atat de scumpa dar imbunatateste mult consumul in oras.
  • -2 (2 voturi)    
    Nu inteleg ce rost are sa cumperi masini (Vineri, 7 septembrie 2018, 17:38)

    Lucian Ilea [utilizator]

    in ziua de azi
    era atomica e over,sunt avioane,barci,trenuri,etc
    nu sunt drumuri in tara asta samd
    nu e nici o diferenta intre o dacie de azi si un ford de acu 200 de ani facut de Henri Ford in america
    si aia inlocuiau masinele negre la fiecare an
    consumerism la maxim
    e total fara sens sa inlocuiesti masina,calculatorul,etc decat bineinteles daca pica:)))


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by