BMW și Daimler își pun în ”așteptare” investițiile din Ungaria, scrie publicația germană Handelsblatt

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 13 mai 2019, 15:16 Economie | Auto


BMW X2
Foto: BMW
Daimler ar vrea să amâne cu un an deschiderea noii sale fabrici din Ungaria, în timp ce BMW poartă discuții intense în legătură cu o fabrică la care lucrările ar trebui să înceapă în acest an, scrie publicația germană Handelsblatt care oferă ca motive scăderea cererii pe piață, creșterea taxelor vamale din SUA și costurile tot mai mari cu producția de mașini electrice. Companiile nu au comentat informația.

Handelsblatt scrie că Daimler, care deține o uzină în Ungaria din 2012, ar fi decis să amâne cu un an deschiderea celei de-a doua uzine, investiție de un miliard de euro. Construcția a început în vara lui 2018 și fabrica ar trebui să producă din 2020, însă acum se pare că a survenit o amânare de cel puțin un an.

După ani de creștere, Daimler se confruntă cu scăderi pe piața europană și nici viitorii ani nu sună bine.

Pe de altă parte, la BMW nu este confirmată o amânare pentru fabrica de un miliard de euro anunțată în 2018 pentru Debrecen, însă sursele spun că se poartă discuții intense în interiorul companiei și ca rezultat ar putea urma o amânare a începerii construcției.

La uzina situată la mai puțin de 100 km de granița română ar trebui să lucreze 1.000 de oameni, iar construcția trebuie să înceapă în câteva luni. În Ungaria produce Audi care a investit multe miliarde de euro la Gyor unde există o rețea puternică de furnizori.

Anul trecut au fost produse 461.000 de mașini în Ungaria, țara fiind pe locul nouă în Europa.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















4082 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    Nu sunt surprins. (Luni, 13 mai 2019, 16:41)

    Habermas [utilizator]

    Lumea este un loc din ce in ce mai complicat (nu complex, complex a fost dintotdeauna; cine nu cunoaste diferenta dintre cei doi termeni, se se informeze sau sa se abtina de la replici "destepte").

    In plus toata industria transporturilor este in transformare, pentru ca toata filozofia, produsele si serviciile de transport sunt in transformare si nu se stie exact cum vor arata pietele viitorului. Numai instabilitatea politico-sociala-legislativa provocata de "cheecky fat cats" ca Viktor Orban nu le arde producatorilor auto.

    Cred ca as sublinia altceva:

    1. Oportunitatile pentru transporturile automatizate pe cale ferata cresc enorm, in opinia mea, deoarece toate transporturile electrice par avea un ascendent in acest moment.

    2. Legat de A8 si legarea Moldovei de Occident, ceea ce Micul Istanbul (anti-aliatul istoric al Moldovei*) vrea sa evite cu orice pret, pana se face la noi autostrada "ca afara" se schimba conceptul de "ca afara". A8 va trebui sa fie facut pentru o predominanta a masinilor electrice, altfel ne trezim cu o autostrada facuta si tarziu si depasita de vremuri.

    *n-am sa uit niciodata: in 1475, la Vaslui, 5000 secuii, 1800 de Unguri si 2000 de Polonezi au luptat alaturi de cei 40 000 Moldoveni, iar Muntenii (17 000) plus 20 000 de Bulgari au luptat alaturi de Turci (120 000) !

    Iar in 1484 cand Turcii au luat Cetatea Alba si Chilia de la Stefan cel Mare au reusit asta doar pentru ca au avut ajutorul Muntenilor! Iar acum muntenii se dau sefi si ii considera pe secui straini iar pe Moldoveni cetateni de mana a doua.

    Aceeasi lupta a culturilor se da si azi. Moldova-Transilvania si Restul civilizatiei Europene este atacata de Turci, Munteni si Bulgari.

    PS. Nu, nu comentariile mele sunt toxice. Eu spun adevarul, si adevarul este o conditie necesara pentru vindecare. Toxica este cultura neo-otomana care siluieste Romania, prin mana Muntenilor si prin faptul ca Romania nu are capitala la Iasi, acolo unde ii este locul, ci la Bucuresti - Stambul.
    • -1 (5 voturi)    
      . (Marţi, 14 mai 2019, 12:15)

      albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      russian troll.

      straduieste-te mai tare next time, esti cam transparent


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version