La uzina din Puebla (Mexic) a fost produs ultimul exemplar de Volkswagen Bettle, mașină de mici dimensiuni care a făcut istorie, dar care nu a mai avut cum să țină pasul cu timpurile. În locul ei la uzina mexicană va fi produs un SUV. Volkswagen a readus Bettle în prim-plan în anii 90, dar vânzările în lume au fost mici: 500.000 de mașini în ultimii 20 de ani.

Volkswagen New Beetle R-LineFoto: Volkswagen

Beetle s-a născut ca proiect gândit de naziști pentru o ”mașină a poporului”, ieftină și rezistentă, iar anii 60 au fost de glorie pentru mașinuța care avea atunci mulți fani în toată lumea.

În 1979 Volkswagen a oprit vânzările Bette în SUA și producea mașina în Mexic și America Latină, dar germanii au decis să relanseze modelul în SUA în 1998 ca automobil ”retro-cool”. 1999 a fost cel mai bun an de vânzări, cu 90.000 de unități.

Ca semn al schimbării vremurilor, la uzina din Mexic va fi produs din 2020 un SUV numit Tarek.

Noul Beetle a fost vândut și în România, iată cum era promovat

Cu muchii proeminente. Şi cu o personalitate puternică.

Volkswagen Beetle îşi rămâne fidel, fiind totodată mai marcant şi mai sportiv ca niciodată. Un caracter puternic, adaptându-se şoferilor şi şoferiţelor sale, graţie numeroaselor posibilităţi de personalizare, fără a se pierde însă niciodată în marea masă fără individualitate. Daţi dovadă de personalitate, alegeți un Beetle.

Atenţie: linii tăioase!

Cu secţiunea sa frontală mult mai sportivă, Volkswagen Beetle, nou nu doar prin design, are acum o alură care emană şi mai multă încredere în sine şi dovedeşte că liniile clare nu trebuie să fie întotdeauna drepte. La fel cum nici virajele în care se va angaja nu vor lăsa pe nimeni rece.