Ford a început producția SUV-ului Puma la Craiova
Ford Puma este construit pe platforma de segment B a Ford, la fel ca EcoSport și Fiesta. Puma este un SUV/crossover urban, fiind disponibil exclusiv cu roți motrice față. Pe de altă parte, fratele EcoSport este disponibil și cu tracțiune integrală.
Uzina Ford din Craiova are circa 6.000 de angajați în prezent, iar acum, odată cu intrarea în producția de serie a lui Puma, uzina de vehicule trece la lucru în trei schimburi. Uzina de motoare funcționa deja în trei schimburi.
Pentru a produce Ford Puma la Craiova constructorul auto american Ford a investit 200 milioane euro.
Având un sistem mild hybrid cu tehnologie de 48 V și alternator avansat (sistem BISG – Belt-Driven Integrated Starter Generator), Puma devine cel mai avansat automobil hibrid produs vreodată în România (EcoSport și toată gama Dacia având tehnologie micro-hybrid, adică sistem Auto Start/Stop).
Citește articolul complet pe 0-100.ro
- +4 (6 voturi)La cat mai multe modele! (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:10) Habermas [utilizator]Si cat mai multa industrie in jurul lor.raspunde trimite
- +1 (1 vot)locomotive (Marţi, 8 octombrie 2019, 12:27) metri [utilizator] i-a raspuns lui Habermas...:) si cat mai multe autostrazi/canale la marea Neagra :)))raspunde trimite
- 0 (0 voturi)Da, tot ce vrem ! (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:54) Habermas [utilizator] i-a raspuns lui metri:)raspunde trimite
-
-
- 0 (0 voturi)mai bine o camioneta (Marţi, 8 octombrie 2019, 14:32) nash pandelica [utilizator]caci e nevoie pt afacerile mici, in constructii, agricultura...raspunde trimite

O treime dintre pacienții cu Covid-19 se întorc în spital în următoarele 5 luni cu boli de inimă, de ficat sau cu diabet, iar unul din opt moare - amplu studiu britanic
Axionul ar putea să existe - Apar noi dovezi despre o particulă misterioasă a cărei poveste a început acum peste 40 de ani
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent