Actualizat acum

[P] LEK3.CO inaugurează cea mai mare infrastructură publică de încărcare electrică din România

de     Smile Media
Luni, 21 octombrie 2019, 8:56 Economie | Auto


LEK3.CO inaugurează cea mai mare infrastructură publică de încărcare electrică din România
Foto: LEK3.CO
LEK3.CO a inaugurat la începutul lunii octombrie cea mai mare infrastructură publică de încărcare electrică din România. Charging Plaza Hub700 poate găzdui și încărca concomitent 6 vehicule electrice, furnizând o putere cumulată de 272kW, chiar în inima Timișoarei.

LEK3.CO produce încărcătoare de destinație, compatibile cu orice mașină electrică de pe piață, având un design compact și o arhitectură flexibilă, protejând, totodată, și rețeaua electrică prin sistemele sale active de protecție. În plus, compania furnizează și servicii de închiriere a stațiilor de încărcare pentru afaceri din industria HoReCa, dar și centre comerciale, instituții publice și ansambluri rezidențiale. Astfel, proprietarii de mașini electrice pot opta pentru servicii de încărcare pe durata desfășurării activității lor la locația aleasă.



Infrastructura Charging Plaza Hub700 este dotată cu 6 stații de încărcare marca LEK3.CO: două stații Joy (22 kW), două stații Ava (43 kW) și două stații One, de tip fast-charge (50 kW). Mai multe detalii cu privire la specificațiile tehnice ale stațiilor de încărcare LEK3.CO, precum și beneficiile pentru utilizatori și prețuri, se pot găsi în acest articol.

LEK3.CO devine astfel un exemplu pentru încurajarea electromobilității în Timișoara. Proprietarii și utilizatorii de orice brand auto, precum mărcile Tesla, BMW, Nissan Leaf, Renault Zoe, s.a. pot beneficia de servicii de încărcare rapidă, folosind încărcătoare sigure, într-un spațiu special amenajat. Încărcătoarele LEK3.CO sunt omologate, conform cu normele internaționale, încorporând tehnologia certificată pentru standardul IEC61851.

În ultimii 2 ani, numărul de mașini electrice înregistrate la Registrul Auto Român a crescut cu 250% în fiecare an, iar trendul este cu atât mai pronunțat la nivel global. Misiunea LEK3.CO este de a sprijini mișcarea de e-mobilitate urbană la nivel național și european, facilitând accesul la stații de încărcare performante și accesibile.



„Mașinile electrice devin noul normal, iar noi, prin intermediul Charging Plaza Hub700, facem inovația accesibilă publicului larg. Un prim pas în acest sens îl reprezintă inaugurarea primului hub de încărcare în Timișoara, un pol de business atractiv pentru zona de vest a României, dar și pentru vecinii maghiari și sârbi. Echipa LEK3.CO se concentrează pe dezvoltarea unei rețele de încărcare a mașinilor electrice la nivel național până la finele anului 2020.”, spune Delia Chiș, National Sales Director.

Despre companie

LEK3.CO
este un brand al grupului de firme SafeFleet. LEK3.CO produce și comercializează stații de încărcare pentru mașini electrice și sprijină răspândirea electromobilitătii, prin crearea unei infrastructuri de puncte de încărcare atât in Romania, cât și în străinătate.





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














3982 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    Electricul este umflat cu pompa (Marţi, 22 octombrie 2019, 13:41)

    TrueBlue [utilizator]

    Deci, cum sa dai zeci de mii de euro pe o masina electrica daca bateria noua are o autonomie de max. 400 km (declarat) care probabil inseamna doar vreo 2-300 km in conditiile reale de trafic si de oprire/stationare/parcare plus utilizarea su neutilizarea a diversi consumatori de la bord. In timp aceasta autonomie scade si mai mult prin uzarea bateriei care la un moment dat (nu se spune cand dar probabil dupa 2-3 ani) va trebui inlocuita cu un cost enorm (iar nu se spune, dar probabil cam 1/3 din valoarea masinii). In plus, durata de incarcare este extrem de mare, aceasta masurandu-se in ore, nu minute. Cica "fast-charging"... pai daca exista fast-charging atunci nici nu ar trebui luat in considerare "slow-charging". Problema e ca in cazulacesta fast nu inseamna fast ci mai repede decat o incarcare normala care este foarte lenta.
  • +1 (3 voturi)    
    mai există comentaci care încep cu ”deci” :))) (Marţi, 22 octombrie 2019, 21:41)

    zet [utilizator]

    Dețin mașină electrică de câțiva ani. Tot comentariul tău are valoare zero, dintr-un motiv simplu: nu ai habar ce vorbești, ce înseamnă mașina electrică. În primul rând, timpul de încărcare nu e f. mare, e zero :D. Când merg la mall, la kaufland, în parcarea din pța unirii, etc, conectez mașina, și îmi văd de treabă. Când plec, o deconectez. Când ajung acasă conectez mașina la wall box. Timp pierdut: ZERO. Spre deosebire de benzinară, unde o dată pe săptămână trebuia să pierd 10-15 minute sau chiar mai mult, să merg SPECIAL la benzinărie. Autonomia: dacă ar fi infinită, tot așa m-aș simți, pentru că mașina mea are autonomie 240 de km, dar nu fac niciodată mai mult de 150-200 km într-o zi prin oraș, când ajung acasă mașina are peste 100 km, uneori are 200 km pe bord (când am încărcat prin oraș). Pur și simplu problema autonomiei e inexistentă. Deprecierea bateriei: am 200.000 km pe bord, deprecierea este de 10%, bateria face 270 km în loc de 300. Compară asta cu 200k km făcuți cu o benzinară sau dieselară: nu am schimbat niciodată uleiul (n-are), distribuția (n-are), uleiul la cutie (n-are cutie), bujii, turbină, segmente, prostii, motorul electric are uzură zero și la un milion de km (nu există frecare, câmpul electric nu uzează rotorul :D). Uzura sistemului de propulsie este ZERO. Bateria nouă costă 6000 euro, dar probabil nu o s-o cumpăr niciodată, la ritmul ăsta de depreciere ar trebui să cumpăr o baterie nouă peste vreo 10 ani, nu am ținut niciodată o mașină atâta timp. Long story short: am 2 mașini clasice în curte, cu care nu am mai mers de nu mai știu când, nimic nu se compară cu o propulsie automatică liniară (numai mașinile electrice au așa ceva, imposibil de explicat, trebuie experimentat, ar fi aproximativ similar cu o cutie automată cu dublu ambreiaj și 30-40 de trepte :D)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by