Elon Musk a explicat de ce s-au spart geamurile camionetei Cybertruck la evenimentul de lansare

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:33 Economie | Auto


Tesla Cybertruck
Foto: Tesla Motors
​La evenimentul de lansare a camionetei electrice Cybertruck geamurile acesteia s-au spart într-o demonstrație care trebuia de fapt să arate cât de rezistente sunt. Musk, care a înjurat în secunda următoare după întâmplare, a explicat că de vină a fost ordinea în care a fost făcută demonstrația. Franz von Holzhausen, designerul șef al Tesla, a fost cel care a făcut demonstrația.

Musk spune că înainte ca designerul să dea cu bile de oțel în geamurile ranforsate, acesta a început demonstrația lovind cu barosul în caroserie tot pentru a arăta câte poate să suporte. Impactul cu barosul a afectat baza geamurilor și, de aceea, bila de oțel nu a ricoșat cum ar fi trebuit, ci a spart geamul.



Musk a spus că dermonstrația ar fi trebuit făcută invers: întâi să fie lovite geamurile cu cele două bile de oțel și abia apoi să se aplice lovituri de baros pe caroserie.

Șeful Tesla Motors a venit și cu o explicație legată de aspectul mașinii, pe care unii au comparat-o cu un trapez pe roți. Musk spune că este vorba de o caroserie din oțel inoxidabil extra-rezistent, în stilul celui folosit la rachetele SpaceX. Nu este oțelul relativ subțire utilizat la autoturismele convenționale, ci unul extrem de gros care ar distruge presele folosite în mod normal în uzinele auto.

Concluzia lui Musk este că de aceea mașina are așa forme ciudate, fiindcă oțelul ultra-rezistent poate fi doar cu greu îndoit.

Sursa: CNN


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















16375 vizualizari

  • +11 (15 voturi)    
    N-a inteles ... (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:38)

    John M. [utilizator]

    Publicul astepta SA NU SE SPARGA, nu de ce s-a spart!
    • +8 (12 voturi)    
      E ceva ciudat (Marţi, 26 noiembrie 2019, 11:54)

      dd1 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Mie-mi aduce aminte de masinile mai vechi cu tabla foarte groasa si care nu se indoia nici la impactul cu un stalp gros. Efectul era ca cei din masina aveau de suferit.
      nu cumva tabla de pe masini ca si alte elemente sunt concepute special sa fie moi pentru a absorbi energia impactului, si nu a o transfera pasagerilor.
      La un impact al masinii, pasagerii rup centura....
      • +1 (1 vot)    
        te referi la tabla de cauciuc? (Marţi, 26 noiembrie 2019, 21:12)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui dd1

        sau la vechile Volvo-uri?
    • -1 (11 voturi)    
      ... de aceea Musk este leader in tot ce face... (Marţi, 26 noiembrie 2019, 12:14)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      ....geamurile s-au spart ...asa ca a explicat de ce... daca nu se spargeau credeti ca interesa pe cineva de ce?
  • +3 (11 voturi)    
    Unora le poate părea o scuză, dar... (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:52)

    BEDE [utilizator]

    Îmi aduc aminte de un documentar din seria "Curious and Unsual Death" (Morți ciudate și neobișnuite), cu un șef de la o firmă de avocatură care făcea gluma de a se arunca în geamul biroului, că doar era geam rezistent și l-a ținut de N ori, până când, a N+1 oară a cedat și el a căzut prin geam de la nu mai știu ce etaz, și, evident, s-a făcut cam terci...
    Deci, explicația este rezonabilă. Oricât ar fi de rezistent un geam, până la urmă, după un număr de șocuri, tot ajunge să cedeze... Mai ales că sticla este, de fapt, ca un fel de lichid ultravâscos, spre deosebire de metale, care au o structură cristalină sau de ceva cauciucuri care au alt gen de structură ce le dă o elastcitate bună.
    • -4 (10 voturi)    
      Sticla lichid? (Marţi, 26 noiembrie 2019, 13:22)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Da raza cercului?
    • -2 (6 voturi)    
      au vrut sa spui ca are o structura amorfa si (Marţi, 26 noiembrie 2019, 14:46)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Ti-a iesit un "dancilism"
  • +6 (14 voturi)    
    mda (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:57)

    SoulSearcher [utilizator]

    overall le plac la toti sa critice...

    iar greii din industrie Toyota, VAG, GM.. le plac numai sa se contempleze cu masini proaste facute parca pentru secolul 19

    asa au ras si de nenea Benz cand a facut masina fara cal, sau de nenea Otto cu motorul sau pe benzina sau de Rudy Diesel cu motorul lui care culmea nu folosea scanteie pentru aprindere...

    dar na, in ziua de azi, meritocratia si prostia in sine sunt de fapt la putere
    • +5 (5 voturi)    
      . (Marţi, 26 noiembrie 2019, 11:16)

      rpd [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      ...mediocrația si prostia...
    • -5 (9 voturi)    
      Stii filozofule, Rudy Benz si nenea Otto (Marţi, 26 noiembrie 2019, 14:52)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Nu au avut nevoie de subventii ca sa isi vanda motoarele, nentu Musk e mort in secunda urmatoare fara subventii. Si practi nu a inventat nimic, masina electrica e inventata de prin anii '30 iar bateriile Li-Ion prin anii '70. Tesla e doar marketing agresiv si abonament la banii altora.
      • +5 (5 voturi)    
        ti-ar place sa stii ce vorbesti? (Marţi, 26 noiembrie 2019, 21:24)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Musk nu primeste nicio subventie de la Trump si face bateriile alea de 2-3 ori mai bune decat ale concurentei (care chiar credea ca poate merge inainte cu tehnologia din anii '30 si '70).
        Nu ti-ai pus niciodata problema de ce nicio alta marca nu ofera un pickup de nivelul Hummer la 36000USD? De ce nicio alta marca nu ofera la un pret decent o autonomie de 800km?
      • +1 (1 vot)    
        ca sa intelegi (Luni, 9 decembrie 2019, 18:09)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        ca tehnologia masinilor electrice, aia serioasa, nu este usor de implementat, uita-te aici: https://electrek.co/2019/12/09/infiniti-delivers-tesla-model-3-loyal-customer/
  • -3 (15 voturi)    
    WUt? (Marţi, 26 noiembrie 2019, 10:26)

    Lok [utilizator]

    Tablele alea sunt atata de urate deoacere fata de cele utilizate necesita indoiri foarte simple si ieftine. Au cate un singur cant de indoire, maxim 3, zero curbe. Designul este un rateu. Geamul este un rateu. Tesla este de mult un rateu.
  • +5 (11 voturi)    
    Musk a dat astfel un sfat pretios teroristilor (Marţi, 26 noiembrie 2019, 10:33)

    tropotaru [utilizator]

    stimati raufacatori: loviti cu barosul în caroserie ca sa afectati baza geamurilor și abia dupa aceea loviti cu bile, gloante sau ce mai vreti voi ca sa spargeti geamul
  • +2 (4 voturi)    
    Bun (Marţi, 26 noiembrie 2019, 10:42)

    Fanel01 [utilizator]

    Corect ce a spus
  • 0 (10 voturi)    
    Fâs (Marţi, 26 noiembrie 2019, 10:43)

    ranuhasu [utilizator]

    Dar și pentru ca orice stire despre dat cu tesla in ouă e marketing - 200.000 de precomenzi arata ca giumbușlucul a mers


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by