Material realizat cu sprijinul Nissan România

​FOTOGALERIE La drum lung cu Nissan LEAF 62 kWh. Din nou la Sibiu cu o mașină electrică

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Marţi, 21 ianuarie 2020, 8:58 Economie | Auto


Nissan LEAF si BMW i3
Foto: Adrian Mitrea
​Nissan LEAF este una dintre mașinile electrice aflate acum pe val în România (și nu numai), iar bateria de 62 kWh mai nou adăugată în ofertă vine la pachet și cu un motor electric mai puternic. Așadar, ingrediente suficiente pentru a-i testa promisiunile pe un traseu mai lung: București-Sibiu-București, un total de aproape 600 km. Cât consumă LEAF? Ce autonomie reală are LEAF? Ce plusuri și ce minusuri? Cum se comportă? – sunt doar câteva dintre întrebările la care încerc să vă răspund în acest articol-reportaj.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14362 vizualizari

  • +3 (11 voturi)    
    bleah. (Marţi, 21 ianuarie 2020, 10:18)

    Soljenitin [utilizator]

    Ba ce ma seaca astia care incearca sa prezinte un produs ineficient de parca ar fi Sf. Graal. Nici 300 km autonomie, dar il prezinta de zici ca ajungi cel putin pe Luna cu ea.

    WTF, plecare la 09:22 din Bucuresti si sosire la 14:42 in Sibiu? 5 ore jumate pe drum? Nu, merci! Sa fie la tine, acolo. Prefer sa circul eficient si sa fac 3,5 - 4 ore cu un diesel in care nu plang in pumni ca veverita ca "mvai, este frig afara, imi scade curentul in acumulatori, s-ar putea sa raman fara energie si mi-am si luat blugii aia mulati si pana deasupra gleznutelor si o sa imi inghete gleznutele".

    In plus, mi se pare foarte inconfortabil sa stai in permanenta sa te scobesti de kW, sa calculezi cat curent consumi daca tragi un partulet si trebuie sa deschizi geamul sau sa stai sa cauti unde sa incarci pentru ca nu ai loc pe nicaieri.

    Astept un review in care sa imi spui cat faci cu electrica din Bucuresti pana la, sa zicem, Oradea. Sau Iasi. Sau Timisoara. Sau astept sa faci un roadtrip din ala serios prin Maramures si sa imi spui cat timp ai pierdut cautand statii de reincarcare si stand prin ele.

    Ah, si astept sa mergi cu 130 pe autostrada, daca tot te spargi in figuri pe Valea Oltului si le arati tu lor alora care, poate, au si treaba si se grabesc si nu au timp de fandositii care-si beau Caramel Ribbon Crunch Frappuccino Mocha Latte Pumpkin Spice Caffe Latte pe parcursul celor 280 de km facuti in fking CINCI ORE JUMATE!
    • -2 (8 voturi)    
      Amuzant, dar cam frustrat? (Marţi, 21 ianuarie 2020, 11:26)

      Webbos [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Coleg, a avea o electrica e o OPTIUNE, inainte de toate. Nu a scris nimeni in review ca "moarte dieselului, ce fraieri sunt cei care merg cu termice!"

      Pur si simplu, omul a spus cat se poate de OBIECTIV, cum trebuie abordat un Nissan Leaf cu o autonomie de 300km reali.

      Take it or leave it. Pana la urma, mersul electric e aproape gratuit dpdv "carburant"
      El a facut 5h pana la Sibiu pt ca nu avem infrastructura de charging , drumuri. Probabil tu faci 4h cu masina diesel, dar chiar nu simti nevoia sa faci o pauza? Din nou - e optiunea / decizia ta.

      Hai sa nu fim hateri absoluti pt ca ne place Passat-ul nostru, care "cica" consuma 5% la drum lung, dar de fapt e 7%
      Tot la electrica vei ajunge pana la urma, sooner or later.
      • +1 (9 voturi)    
        Nici o frustrare (Marţi, 21 ianuarie 2020, 12:32)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Webbos

        Take it or leave it?
        "Leave it". Fix "leave it" si nimic altceva.

        Prezentarea din articol este subiectiva, ridica Leaf pe un piedestal fals ignorand realitatea ca, la cat costa masina si la ce performante are, pur si simplu nu merita banii si eforturile si nu are nici un sens economic.

        Apoi, eu personal la 4 ore abia incep sa simt, cel putin deocamdata, nevoia de pauza. Bineinteles, asta poate varia de la individ la individ.

        Cat despre Passatul care consuma 7 in loc de 5, sa avem pardon.
        Conduc tot o masina din grupul VAG cu motor 1,6 tdi / 81 kW: la drum lung sunt cu consumul mediu la 4,5 - 4,8 l/100. Si conduc nu neaparat sportiv, insa incerc sa conduc eficient pentru a ajunge la destinatie in siguranta, la timp, cu costuri decente si sa nu incurc traficul din cauza ca merg eu cu 100 pe autostrada si cu 70-80 in afara localitatilor ca nu cumva sa consum.

        Reiterez:
        "Astept un review in care sa imi spui cat faci cu electrica din Bucuresti pana la, sa zicem, Oradea. Sau Iasi. Sau Timisoara. Sau astept sa faci un roadtrip din ala serios prin Maramures si sa imi spui cat timp ai pierdut cautand statii de reincarcare si stand prin ele."


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by