FOTOGALERIE La drum lung cu Nissan LEAF 62 kWh. Din nou la Sibiu cu o mașină electrică

Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?
Medicii de familie admit că unii dintre ei au refuzat să își programeze pacienții la vaccinarea împotriva COVID-19 și recomandă "utilizarea celorlalte 6 modalități de programare"
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
WTF, plecare la 09:22 din Bucuresti si sosire la 14:42 in Sibiu? 5 ore jumate pe drum? Nu, merci! Sa fie la tine, acolo. Prefer sa circul eficient si sa fac 3,5 - 4 ore cu un diesel in care nu plang in pumni ca veverita ca "mvai, este frig afara, imi scade curentul in acumulatori, s-ar putea sa raman fara energie si mi-am si luat blugii aia mulati si pana deasupra gleznutelor si o sa imi inghete gleznutele".
In plus, mi se pare foarte inconfortabil sa stai in permanenta sa te scobesti de kW, sa calculezi cat curent consumi daca tragi un partulet si trebuie sa deschizi geamul sau sa stai sa cauti unde sa incarci pentru ca nu ai loc pe nicaieri.
Astept un review in care sa imi spui cat faci cu electrica din Bucuresti pana la, sa zicem, Oradea. Sau Iasi. Sau Timisoara. Sau astept sa faci un roadtrip din ala serios prin Maramures si sa imi spui cat timp ai pierdut cautand statii de reincarcare si stand prin ele.
Ah, si astept sa mergi cu 130 pe autostrada, daca tot te spargi in figuri pe Valea Oltului si le arati tu lor alora care, poate, au si treaba si se grabesc si nu au timp de fandositii care-si beau Caramel Ribbon Crunch Frappuccino Mocha Latte Pumpkin Spice Caffe Latte pe parcursul celor 280 de km facuti in fking CINCI ORE JUMATE!
Pur si simplu, omul a spus cat se poate de OBIECTIV, cum trebuie abordat un Nissan Leaf cu o autonomie de 300km reali.
Take it or leave it. Pana la urma, mersul electric e aproape gratuit dpdv "carburant"
El a facut 5h pana la Sibiu pt ca nu avem infrastructura de charging , drumuri. Probabil tu faci 4h cu masina diesel, dar chiar nu simti nevoia sa faci o pauza? Din nou - e optiunea / decizia ta.
Hai sa nu fim hateri absoluti pt ca ne place Passat-ul nostru, care "cica" consuma 5% la drum lung, dar de fapt e 7%
Tot la electrica vei ajunge pana la urma, sooner or later.
"Leave it". Fix "leave it" si nimic altceva.
Prezentarea din articol este subiectiva, ridica Leaf pe un piedestal fals ignorand realitatea ca, la cat costa masina si la ce performante are, pur si simplu nu merita banii si eforturile si nu are nici un sens economic.
Apoi, eu personal la 4 ore abia incep sa simt, cel putin deocamdata, nevoia de pauza. Bineinteles, asta poate varia de la individ la individ.
Cat despre Passatul care consuma 7 in loc de 5, sa avem pardon.
Conduc tot o masina din grupul VAG cu motor 1,6 tdi / 81 kW: la drum lung sunt cu consumul mediu la 4,5 - 4,8 l/100. Si conduc nu neaparat sportiv, insa incerc sa conduc eficient pentru a ajunge la destinatie in siguranta, la timp, cu costuri decente si sa nu incurc traficul din cauza ca merg eu cu 100 pe autostrada si cu 70-80 in afara localitatilor ca nu cumva sa consum.
Reiterez:
"Astept un review in care sa imi spui cat faci cu electrica din Bucuresti pana la, sa zicem, Oradea. Sau Iasi. Sau Timisoara. Sau astept sa faci un roadtrip din ala serios prin Maramures si sa imi spui cat timp ai pierdut cautand statii de reincarcare si stand prin ele."