Pirelli Slatina anunță suspendarea activității fabricii, în perioada 23-31 martie 2020, în contextul îngrijorărilor recente legate de răspândirea COVID-19, dar și a încetinirii solicitării produselor, pe piața auto. Grupul Pirelli a intrat în România în anul 2004, când a înființat compania „Pirelli Tyres Romania”. Construcția fabricii de anvelope este un proiect greenfield început în 2005, iar primele anvelope au fost fabricate în 2006. Pirelli are aproximativ 4.000 de angajați în țară.

La fabrica Pirelli SlatinaFoto: Hotnews

În afara măsurilor de prevenție a contaminării cu COVID-19 aplicate deja în interiorul fabricii, Pirelli Slatina anunță că reluarea activității de producție se va face cu un număr cât mai redus de angajați, tocmai pentru a putea garanta standarde cât mai ridicate de protecție a propriilor angajați, asigurând în același timp și furnizarea produselor solicitate.

Compania Pirelli va monitoriza constant evoluția situației și este pregătită să intervină cu măsuri suplimentare dacă va fi necesar.

Grupul Pirelli a intrat în România în anul 2004, când a înființat compania „Pirelli Tyres Romania”. Construcția fabricii de anvelope este un proiect greenfield început în 2005, iar primele anvelope au fost fabricate în 2006. Pirelli are aproximativ 4.000 de angajați în țară.

Din 2004, anul în care și-a început activitatea în România și până în anul 2010, Pirelli a investit peste 300 milioane euro în centrul industrial compus din fabrica de anvelope pentru autoturisme și o fabrică de cord metalic, ambele situate în Slatina.

Zona industrială a fost completată în anul 2008 cu fabrica de la Bumbești Jiu, județul Gorj, destinată filtrelor pentru motoare diesel. Până în 2014 investițiile Pirelli în România se cifrasera la 450 de milioane de euro.