Dacia va prezenta în câteva zile noile Sandero și Logan
Dacia a postat pe Facebook un foarte scurt video cu mesajul ”Rămâi aproape...Ți se pregătește o surpriză pe care nu vrei să o ratezi!”, iar în video se vorbește despre trei modele. Chiar dacă nu le numește, se știe că este vorba de noile Sandero, Sandero Stepway și Logan.
Presa franceză a scris că gama Dacia intră într-o nouă eră, fiindcă noul Sandero va utiliza o verisiune simplificată a platformei existente în dotarea noului Renault Clio.
Utilizarea acestei platforme va permite acestor modele să rămână conforme și cu viitoarele norme de poluare și de siguranță, dar va permite companiei să pună mai multă tehnologie pe mașină, presa scriind, spre exemplu, de asistare la frânarea de urgență și de un ecran tactil mare pe bord. Șefii grupului Renault vor avea însă grijă să păstreze diferențe între Sandero și Clio, pentru ca marca Dacia să nu ”fure” potențiali clienți Renault.
Și noul Logan va utiliza platforma CMF-B a Renault, dar sursele spun că mașina va crește puțin în dimensiuni. Dacă Logan este foarte populară la noi, în Europa de Vest are vânzări foarte mici.
Până la final de an ar trebui prezentat și SUV-ul electric Spring, iar presa franceză a scris că spre final de 2021 va fi lansat și noul Lodgy care va fi poziționat ca SUV de șapte locuri.
Dacia a vândut în lume 736.000 de mașini anul trecut, dintre care 55.000 în România, dar anul 2020 va aduce o scădere clară, mai ales în prima jumătate vânzările au scăzut cu 46%.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Masina noua (serie - UU14SDMC460751880) cu 40.000 de km, consuma o jumatate de litru la 1000 km, iar fabrica prin service-ul autorizat, spune ca este normal, CA ASA SCRIE IN CARTEA TEHNICA !!!!! - si nu e problema de garantie.
Deci DACIA spune ca e ok sa completezi ZECE LITRI DE ULEI INTRE REVIZII
VA BATETI JOC DE CLIENTI !
Dacia nici manere nu are la usi, nu mai vb de faptul ca motor pe BENZINA la peste 100 cai nu exista si mai ales cutii AUTOMATE
Dacia e low-cost iar Skoda e in clasa medie.
Bine ca n-ai comparat Dacia cu RR sa te revolti pt. lipsa umbrelelor din portiere.
Nu doar ca fabrica masini ieftine si rezistente dar modelele Dacia au si consum redus, in comparatie cu alte marci.
Piesele de schimb sunt ieftine iar suspensia masinii este proiectata pentru calitatea drumurilor pe care le avem in Romania, cu denivelari mari, multe gropi si putine autostrazi.
Daca Dacia ar fi avut multe neajunsuri, firmele de taxi ar fi ales altceva pentru regimul lor de exploatare.
In Spania sunt orase unde un sfert din taxi-uri sunt Dacia Logan. In Lisabona am vazut masina de politie Dacia Logan.
Este adevarat ca Dacia nu sta bine la confort, fata de marcile nemtesti. Inca o data se confirma proverbul "prostul nu e prost destul pana nu e si fudul".
Siguranta e criteriu foarte important, modelele recente stau mult mai bine decat primele modele de Logan. Este loc de imbunatatire, daca Dacia reuseste sa faca mici progrese si in aceasta directie, in opinia mea, masinile lor chiar merita sa fie conduse atat de saraci cat si de bogati.