Dacia va prezenta în câteva zile noile Sandero și Logan

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 3 septembrie 2020, 14:57 Economie | Auto


Teaser Dacia
Foto: Dacia
Dacia a început un ”teasing” pe rețelele sociale și va prezenta în câteva zile noile generații Sandero, Sandero Stepway și Logan care vor veni, spun sursele, cu multe schimbări. Sandero a fost în ultimele luni printre cele mai vândute mașini din Europa. Noul CEO al Renault, Luca de Meo, declară într-un interviu pentru Le Point că poziția Dacia în segmentul low-cost este puternică și nu se va îndepărta de segment, însă marca trebuie să capete o imagine ”mai cool”.

Dacia a postat pe Facebook un foarte scurt video cu mesajul ”Rămâi aproape...Ți se pregătește o surpriză pe care nu vrei să o ratezi!”, iar în video se vorbește despre trei modele. Chiar dacă nu le numește, se știe că este vorba de noile Sandero, Sandero Stepway și Logan.

Presa franceză a scris că gama Dacia intră într-o nouă eră, fiindcă noul Sandero va utiliza o verisiune simplificată a platformei existente în dotarea noului Renault Clio.

Utilizarea acestei platforme va permite acestor modele să rămână conforme și cu viitoarele norme de poluare și de siguranță, dar va permite companiei să pună mai multă tehnologie pe mașină, presa scriind, spre exemplu, de asistare la frânarea de urgență și de un ecran tactil mare pe bord. Șefii grupului Renault vor avea însă grijă să păstreze diferențe între Sandero și Clio, pentru ca marca Dacia să nu ”fure” potențiali clienți Renault.

Și noul Logan va utiliza platforma CMF-B a Renault, dar sursele spun că mașina va crește puțin în dimensiuni. Dacă Logan este foarte populară la noi, în Europa de Vest are vânzări foarte mici.

Până la final de an ar trebui prezentat și SUV-ul electric Spring, iar presa franceză a scris că spre final de 2021 va fi lansat și noul Lodgy care va fi poziționat ca SUV de șapte locuri.

Dacia a vândut în lume 736.000 de mașini anul trecut, dintre care 55.000 în România, dar anul 2020 va aduce o scădere clară, mai ales în prima jumătate vânzările au scăzut cu 46%.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4833 vizualizari

  • -4 (6 voturi)    
    lumea asteapta cu sufletul la gura (Joi, 3 septembrie 2020, 15:02)

    cristi_an [utilizator]

    NOT
  • -2 (6 voturi)    
    ATENTIE !!!! (Joi, 3 septembrie 2020, 15:21)

    rov [utilizator]

    DACIA ISI BATE JOC DE CLIENTI.

    Masina noua (serie - UU14SDMC460751880) cu 40.000 de km, consuma o jumatate de litru la 1000 km, iar fabrica prin service-ul autorizat, spune ca este normal, CA ASA SCRIE IN CARTEA TEHNICA !!!!! - si nu e problema de garantie.
    Deci DACIA spune ca e ok sa completezi ZECE LITRI DE ULEI INTRE REVIZII

    VA BATETI JOC DE CLIENTI !
  • +1 (1 vot)    
    5 stele la Euro NCAP (Joi, 3 septembrie 2020, 15:48)

    Anonimul [utilizator]

    Sper sa scoata 5 stele la Euro NCAP, la ce fel se circula la noi e musai sa ai o masina care sa se comporte cat mai bine la un accident frontal.
  • -1 (9 voturi)    
    Eu sunt curios daca i-au pus maner la usa (Joi, 3 septembrie 2020, 16:07)

    Gryphus [utilizator]

    si cehii au fost in comunism dar ati vazut cum arata SKODA fata de Dacia?


    Dacia nici manere nu are la usi, nu mai vb de faptul ca motor pe BENZINA la peste 100 cai nu exista si mai ales cutii AUTOMATE
    • +4 (4 voturi)    
      Dacia si Skoda fac parte din categorii (Joi, 3 septembrie 2020, 19:01)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Diferite.
      Dacia e low-cost iar Skoda e in clasa medie.
      Bine ca n-ai comparat Dacia cu RR sa te revolti pt. lipsa umbrelelor din portiere.
      • -2 (2 voturi)    
        am com,parat 2 marci din tari foste comuniste (Joi, 3 septembrie 2020, 21:56)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

        asta ziceam si eu ca 2 marci din foste tari comuniste fac parte din alte categorii de masini, una e decenta iar cealalta e dacia
  • -1 (1 vot)    
    Trolli tradatori, platiti de nemti (Vineri, 4 septembrie 2020, 0:55)

    Gica Georgescu [anonim]

    S-au apucat sa comenteze la adresa Dacia, principalul pilon al economiei Romaniei, cu o contributie de peste 12% la PIB.
    Nu doar ca fabrica masini ieftine si rezistente dar modelele Dacia au si consum redus, in comparatie cu alte marci.
    Piesele de schimb sunt ieftine iar suspensia masinii este proiectata pentru calitatea drumurilor pe care le avem in Romania, cu denivelari mari, multe gropi si putine autostrazi.
    Daca Dacia ar fi avut multe neajunsuri, firmele de taxi ar fi ales altceva pentru regimul lor de exploatare.
    In Spania sunt orase unde un sfert din taxi-uri sunt Dacia Logan. In Lisabona am vazut masina de politie Dacia Logan.
    Este adevarat ca Dacia nu sta bine la confort, fata de marcile nemtesti. Inca o data se confirma proverbul "prostul nu e prost destul pana nu e si fudul".
    Siguranta e criteriu foarte important, modelele recente stau mult mai bine decat primele modele de Logan. Este loc de imbunatatire, daca Dacia reuseste sa faca mici progrese si in aceasta directie, in opinia mea, masinile lor chiar merita sa fie conduse atat de saraci cat si de bogati.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by