Dacia lansează versiunea Duster Pick-Up. Prețul este de 22.500 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 21 octombrie 2020, 15:13 Economie | Auto


Dacia Duster Pick-Up
Foto: Dacia
Dacia a anunțat că lansează în țară o versiune de Duster Pick-Up ce are o benă de 1,65 metri lungime, sarcină utilă de până la 500 kg și motor dCi de 115 CP. Prețul este de 22.546 euro, iar mașina este dezvoltată împreună cu carosierul Romturingia.

Dacia lansează în România versiunea Pick-Up a modelului Duster. Derivată din vehiculul 4x4 de serie și păstrând cotele de gabarit ale acestuia, versiunea Pick-Up dispune de o benă cu lungimea de 1,65 metri, capabilă să preia o sarcină utilă de 500 kg.



Realizat din materiale compozite, pe o structură metalică și beneficiind de un sistem de acționare simplu practic, oblonul benei păstrează designul exterior al hayonului care echipează modelul standard și integrează, în partea superioară, a treia lampă stop.

Versiunea Duster Pick-Up este echipată cu motorizarea Blue dCi de 115 CP. Datorită cuplului maxim de 260 Nm la 2000 rot./min, această variantă de propulsie este adaptată oricărui regim de exploatare – în sarcină, la drum întins sau pe teren dificil. Consumul este de 5,02 litri/100 km în ciclu urban și de 4,93 litri/100 km în ciclu mixt.

Versiunea Duster Pick-Up este disponibilă în culoarea Blanc Glacier și este echipată cu jante din aliaj de 16”. Vehiculul beneficiază de toate elementele de siguranță aflate în dotarea modelului standard, printre care airbag-uri frontale și laterale pentru șofer și pasager, ABS cu repartitor electronic al forței de frânare, ESP și funcție anti-patinaj, sistem de asistență la demarajul în rampă, sistem de asistență la coborârea pantei.

Comenzile pentru noua versiune sunt deschise începând din data de 22 octombrie în întreaga rețea comercială Dacia din România. Prețul de achiziție al modelului Duster Pick-Up este de 22.546 euro (TVA inclus).

SC Romturingia SRL, cu sediul în Câmpulung Muscel, este una dintre cele mai importante companii din România specializate în producția, în conversia și în amenajarea de caroserii pentru autovehicule. Societatea este parteneră Groupe Renault din anul 2013.

Date tehnice
Lungime : 4 341 mm
Lățime : 1 822 mm (2 052 mm cu oglinzile retrovizoare)
Înălțime : 1 678 mm
Ampatament : 2 673 mm
Gardă la sol gol : 224 mm
Lungimea de încărcare a benei: 1 650 mm
Volumul util al benei : 1 000 litri






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23890 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    sa intelegem (Miercuri, 21 octombrie 2020, 15:18)

    mache [utilizator]

    ca de fapt pretul este al unui Duster normal insa la care se recarosarea?
    • +13 (13 voturi)    
      se adauga* (Miercuri, 21 octombrie 2020, 16:54)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui mache

      voiam sa scriu...

      Pretul este imens pentru ce (nu) ofera
    • +3 (3 voturi)    
      intradevar pretul (Joi, 22 octombrie 2020, 13:12)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui mache

      Si eu sunt curios care sunt piesele in plus fatza de un Duster 4x4 normal, de costa mult mai mult. Eu vad doar piese in minus, sunt mai putine geamuri, fara bancheta spate, tabla mai multa nu e ca si cantitate. Suduri mai putine, tapiterie mai putina.
  • +14 (20 voturi)    
    Bun pret (Miercuri, 21 octombrie 2020, 15:25)

    bcsb [utilizator]

    aproape cat un Ford Ranger
    • +1 (7 voturi)    
      Pret (Miercuri, 21 octombrie 2020, 16:24)

      Fefeto [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

      Ranger incepe de la 27700, D-Max30000, L200 de la 27800, Navara 32500.
      • +13 (13 voturi)    
        Dar Ford-ul cara dublu (Miercuri, 21 octombrie 2020, 16:52)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Fefeto

        si masa, si volum.
        A durat o vreme pana au apucat sa inlocuiasca papucul
        • 0 (0 voturi)    
          Noul papuc (Joi, 22 octombrie 2020, 14:47)

          Fefeto [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Nu a durat chiar o vreme, primul duster pick-ul a fost facut prin 2010 in urma unei licitatii deschise de Petrom. Oficial masina a aparut in presa prin 2013. Renault vinde varianata cu cabina dubla in Brazilia de vreo 4 ani sub numele Duster Oroch. Daca te gandesti ca un cumparator normal care mai cara diverse lucruri atunci da, masina nu pare un best buy, insa daca esti firma si iei masini pe care le dai pe mana angajatilor te uiti si ca din banii de doua Ranger cumperi 3 Duster, nu stiu daca mai pare asa proasta afacerea. Despre masa vad ca modelul in 4 usi cara 680 kg, nu stiu cat va transporta oficial acesta de la noi in 2 usi, vedem in timp. Faptul ca Dacia a lansat doar modelul cu 2 usi ma duce cu gandul ca nu este vizata piata de persoane fizice.
          • 0 (0 voturi)    
            In Europa (Luni, 26 octombrie 2020, 11:26)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Fefeto

            Niciun producator nu vinde pickup pentru persoane fizice. Doar in America.
            Dar prezenta unui double-cab scuteste o a doua masina care sa duca oamenii care sa ajute la carat si montat chestii.
  • +10 (12 voturi)    
    E scumpa (Miercuri, 21 octombrie 2020, 15:37)

    Sparafucile [utilizator]

    Insa daca cineva doreste sa si-o cumpere noi nu ne propunem sa-l descurajam. Dar pe banii lui!
  • +10 (10 voturi)    
    Buna treaba... (Miercuri, 21 octombrie 2020, 15:54)

    Andreas1256 [utilizator]

    ...Dacia. Au ascultat cererea clientilor, ceea ce este foarte bine. Totusi, greutatea tractiunii integrale ar putea fi transferata cu plus la sarcina utila, e cam mica. Asta ar putea scade si pretul undeva sub 20.000 Euro...
  • +13 (15 voturi)    
    Dust-ul d epe toba (de esapament) (Miercuri, 21 octombrie 2020, 15:54)

    DonBosco [utilizator]

    O varianta aproape inutila, in orice caz prea scumpa pt ce ofera. Un pick-up double-cab, da, era o treaba.
    • 0 (2 voturi)    
      Mitsubishi/ Nissan ar fi fericiti? (Miercuri, 21 octombrie 2020, 17:02)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui DonBosco

      sa ii concureze exact pe platforma lor?
      Sau Mercedes si Fiat care au versiuni rebranduite?
  • +9 (9 voturi)    
    Chilipir (Miercuri, 21 octombrie 2020, 16:50)

    Mihail. [utilizator]

    O sa cumpar si eu trei.
    • +8 (8 voturi)    
      daca iei un bax (Miercuri, 21 octombrie 2020, 17:00)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      primesti transportul gratis pana acasa.
  • +7 (7 voturi)    
    doar 500kg (Miercuri, 21 octombrie 2020, 18:57)

    Vic_Tor [utilizator]

    principala diferenta fata de un pick-up truck gen Navara, Hilux/Ranger/L200/Amarok este ca acestea pot transporta cca 1 tona, adica dublu fata de Duster.
    Imi cumpar si eu 2 ca sa fie si 4x4
  • +9 (9 voturi)    
    Inutil, pret aberant (Miercuri, 21 octombrie 2020, 20:28)

    Falx_D [utilizator]

    Sa decupezi pur si simplu un sfert din tabla unui Duster normal, neadaugand in rest nimic, si sa-l numesti pick-up e o aberatie tehnica. Daca tot voiau sa faca un pick-up, trebuiau sa-l faca mai lung, cu sasiu, dublecab + bena separata
  • +2 (2 voturi)    
    La jumatate pretul (Joi, 22 octombrie 2020, 8:38)

    John M. [utilizator]

    ar fi interesant ....
  • -4 (4 voturi)    
    Vai vai (Joi, 22 octombrie 2020, 9:31)

    lupulcuminte [utilizator]

    Cum le stiti voi pe toate, ca niste oameni mari...
    Vorbiti de Ford, Isuzu, Mitsubishi, Nissan, sa va dau niste informatii, ca nu e greu sa cauti inainte sa dai din degete pe tastatura:
    Ford Ranger, varianta Single Cab, cel mai mic pret in Romania este 32.330(cu TVA), ca si incarcare bena am gasit doar date despre varianta doublecab, si maxim este 750 kg.....
    Isuzu D Max, varianta Single Cab, cel mai mic pret in Romania este 30.963 (cu TVA), bena are dimensiunile 1571/1530/490, ca si incarcare 1200 kg
    Mitsubishi L200 double cab, motor de 2.2, 28.000 euro (la promotie acum, altfel 31.000), capacitate incarcare 1.000 kg
    Nissan Navara incepe de la 32.000, capacitate de incarcare 1300 kg
    VW Amarok, motor de 3 litri, incepe de la 40.000, capacitate de incarcare 911 kg.
    Prin urmare nu stiu ce comparatii faceti voi pe aici, dar, nu exista comparative, intre Duster si restul utilitarelor, care au motoare mari (deci impozit mare, asigurare mai scumpa), si preturi cu 10.000 de euro in plus. Nu toti isi permit sa mai puna 9-10.000 in plus, pt fita
    Apoi, nu stiu de unde pana unde a aflat autorul articolului ca incarcarea la masina asta este de 500 kg, cand pe site-ul dacia scrie ca bena are un volum de 1000 litri (ca exemplu 1000 litri de apa = 1000 kg, pentru orice obiect, difera in functie de densitate). Pana nu apar specificatiile pentru capacitate de incarcare in kg, vorbim din auzite.
    Concluzia simpla: masina asta isi are locul ei pe piata, chiar daca la unii le miroase ca doar e made in Romania
    • +3 (3 voturi)    
      500 kg (Joi, 22 octombrie 2020, 11:07)

      produsulinternbrut [utilizator] i-a raspuns lui lupulcuminte

      Si e musai ca 1000 de litri sa fie si 1000 de kilograme?

      O fi un metru cub, insa doar 500 de kilograme.
      • 0 (0 voturi)    
        nu (Joi, 22 octombrie 2020, 13:48)

        lupulcuminte [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

        Nu e musai, in functie de densitate, poate fi mai mult sau mai putin de 1000 de kg... nu stiu ce lagatura are asta cu faptul ca nu e publicata capacitatea de incarcare in kg reala.
        Imi place ca desi e demonstrat faptul ca masinile de care vorbesc unii pe aici prin comentarii costa cu 10.000 de euro mai mult pentru ce ofera in plus, prin urmare nu-si au rost comparatiile, vin minusurile.
        Asa-i cand te dau banii afara din casa, iti permiti...
        PS: cred ca la noapte o sa plang din cauza minusurilor primite
    • 0 (0 voturi)    
      de unde ai luat preturile alea ? (Joi, 22 octombrie 2020, 17:07)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui lupulcuminte

      http://www.isuzudmax.ro/isuzu-d-max-showroom/

      In plus se mai negociaza reduceri.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by