Dacia anunță prețurile pentru noile sale modele. Logan 3 costă de la 8.400 euro, iar noua generație Sandero, de la 8.600 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 4 noiembrie 2020, 10:10 Economie | Auto


Logan 3
Foto: Hotnews
Dacia a anunțat prețurile pentru noua generație Sandero și Logan, iar primele livrări sunt programate pentru decembrie. Prețurile noilor modele pornesc de la 8.400 de Euro pentru noul Logan, 8.600 de Euro pentru noul Sandero și 12.050 de Euro pentru Noul Sandero Stepway. Prețurile sunt mai mari față de generația precedentă.

Dacia a prezentat noile modele pe 29 septembrie

Ce spune Dacia

Logan și Sandero sunt disponibile cu trei motorizări, din care două pe benzină (cu puteri de 65 CP, respectiv 90 CP) și o motorizare mixtă GPL, de 100 CP, sub denumirea comercială ECO-G. Ambele modele dispun de trei nivele de echipare (Access, Essential și Comfort), oferind astfel un răspuns adecvat pentru așteptările și necesitățile unor categorii largi de clienți atât particulari cât și persoane juridice.

Pentru Logan, prețurile variază între 8.400 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Access, cu motorul SCe de 65 CP și 12.950 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort echipată cu motorul TCe 90 CVT.
În cazul Sandero, versiunea Access, echipată cu același motor SCe de 65 CP, este disponibilă la prețul de 8.600 de Euro, în timp ce versiunea Comfort cu motorul TCe 90 CVT afișează un preț identic cu cel al versiunii echivalente a modelului Logan (12.950 de Euro, cu tot cu TVA).

În ceea ce privește modelul Sandero Stepway, acesta este propus în două versiuni de echipare (Essential și Comfort), cu motoarele TCe de 90 CP și ECO-G de 100 CP. Prețurile variază între 12.050 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential cu motorul TCe de 90 CP și 14.050 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, cu motorul TCe 90 CVT.


Toate modelele beneficiază de garanția de 3 ani sau 100.000 km.

Primele livrări sunt programate în cursul lunii decembrie 2020.


Mașinile utilizează o platformă tehnică mai modernă din grupul Renault, dispar din gamă motorizările diesel la aceste modele, designul este ameliorat și Dacia speră să atragă și clienți mai tineri.

Cei de la Dacia spun că noua platformă aduce un șasiu mai rigid, un vehicul mai silențios și o direcție asistată electric, pe gama actuală fiind o direcție asistată hidraulic. Compania spune că folosirea acestei platforme tehnice a alianței permite adăugarea unui nivel de echipare modern (evident, în versiunile de top). Și la interior se schimbă multe: arhitectura planșei de bord este cu totul diferită. Ecranul sistemul multimedia este de sine stătător și amplasat pe partea superioară a planșei de bord, pentru a fi mai ușor de urmărit de către șofer.

La capitolul motorizări sunt patru variante, toate pe benzină, existând și posibilitatea de a alege cutie automată. Cele patru motoare sunt: SCe 65, TCe 90, TCe 90 CVT, TCE 100 ECO-G. Este prezentă. așadar, și cutia automată CVT (transmisie cu variașie continuă).

2020 este unul greu pentru Dacia, vânzările scăzând cu 35%, după ce au crescut mulți ani.

Compania va lansa în 2021 și modelul electric Spring.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21769 vizualizari

  • +1 (27 voturi)    
    Preturi exagerate ! (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 10:47)

    gv [utilizator]

    Preturile sunt foarte mari, in medie cam cu 2.000 de euro mai mari decat la generatia anterioara.
    In Romania nu cred ca vor vinde prea mult, mai ales in criza economica ce se prefigureaza pentru 2021.
    • -2 (26 voturi)    
      Daca se poate gratis ar fi bine (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 10:55)

      nu.conteaza [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Ceva de la concurenta pornesc de la 14k. Preturile sunt cam pe acolo.

      Nici nu trebuie sa vinda in Romania, piata de Romania e pentru cazane oricum.
      • +6 (10 voturi)    
        sau nu (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 11:27)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui nu.conteaza

        Daca te referi la Duster, da, preturile concurentilor incep de pe la 14k, dar si Duster tot de pe acolo incepe.
        Cat despre masini de clasa B, ca Logan sau Sandero, incep mult mai jos. Kia Rio pe la 12k si Fiat Tipo tot pe acolo. Bine, la astia nu vezi motoare de 65cp, incep pe la 85cp cele mai lesinate.
      • +3 (9 voturi)    
        te ataci degeaba (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 13:31)

        Loyola [utilizator] i-a raspuns lui nu.conteaza

        Specificatii motor 1.oo litri 65 CP
        Acceleratie 0-100 17.1 secunde
        Viteza maxima 160 km/h
        Putere motor 65 cp /6250 rot/min
        Cuplu 95 Nm/3600

        Performante motor Dacia 1310
        motor 1.4 litri
        Putere 62 CP/5000 rot/min
        Viteza maxima 142km/h
        Cuplu 97 Nm /3500 rot/min

        Crezi ca iti dai seama ca motorul de Dacia 1310 din 2000 era cel putin la fel de bun ca motorul de acum .
        Daca in mintea ta creata orice second/hand e cazan , atunci Loganul asta de 65 CP e caruta .
        Si un Peugeot 308 , 1.2 litri si 110 CP , costa 12.000 Euro.
        Cu TVA inclus
        • -3 (9 voturi)    
          Tu în schimb ești foarte degajat (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 15:34)

          JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

          Vă rog să ne spuneți și nouă de unde găsim Peugeot-ul 308 cu 12000 Euro.

          Eu m-am uitat aici:

          https://www.peugeot.com.ro/gama/selector-modele/peugeot-308.html

          unde zice "de la 18256 cu TVA inclus".

          Referitor la second-hand, sunt și alte servicii care costă la o mașină. De exemplu garanția de 3 ani/100000km.

          Dacă janghinele aduse din Occident pe 500 de euro sunt așa de bune, oare de ce nu le-au păstrat vesticii la ei acasă? Ah, am uitat, noi suntem mereu mai deștepți, ei sunt proști, dar nu știu cum se face că mereu ei o duc mai bine...
          • +3 (9 voturi)    
            uite aici (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 16:05)

            Loyola [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBGoode

            https://www.ofertepeugeot.ro/OferteSpecialeModel?idMasina=62065&Model=308/PEUGEOT-NOUL-308-5-USI-ACCESS-1.2-L-PURETECH-TURBO-SS-110-CP-BVM6-EURO-6.3

            Hai sa ne intelegem - nu sunt adeptul masinii second-hand - am avut si Dacie 1310 si alte doua straine noi - luate in rate- dar nici nu sunt de acord cu afirmatia ca orice second-hand e cazan. Presupun ca daca vrei sa dai 12.000 de Euro pe o masina poti avea una la mana a doua mai mult decat decenta la banii astia. Ca Loganul de 65 de cai pentru mine inseamna bani aruncati la cos.
            • +1 (7 voturi)    
              Esti pe langa si exagerezi (Joi, 5 noiembrie 2020, 0:31)

              persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

              ce tot ii dai inainte ca o moara stricata cu Logan de 65 cp si 12000 de euro???Asculta la mine,Sandero Stepway SL Blueline TCE 100 EcoG,programul rabla 12500 euro(dotari full) restul e bolboroseala.
          • -1 (5 voturi)    
            si aici (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 16:21)

            Loyola [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBGoode

            https://www.mit-motors.ro/wp-content/uploads/2020/06/FIAT-TIPO.pdf
            • -2 (8 voturi)    
              Comparați mere cu pere (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 17:22)

              JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

              De pe pagina trimisă de dumneavoastră:

              Peugeot: "TVA, prima de casare si eco-bonusul incluse".
              "CuloareExt: Blanc Banquise"
              Ca să-l citez pe Henry Ford: "Any customer can have a car painted any colour that he wants, so long as it is black."

              Probabil veți găsi tot felul de "oferte speciale" și pentru Loganul în culori sau combinații nedorite, cu primă de casare, etc., dar văd că vă miroase prea mult.

              În plus, fiindcă oferta de 308 e pentru un model din 2019, de ce nu îl comparați cu un Sandero/Logan din 2019? Dar tot așa, la o ofertă specială. Sau le comparați de pe site-urile oficiale.

              Unde ați văzut că noul Logan de 12.000 de euro are motor de 65 de cai?
              Citiți mai atent ce scrie măcar în acest articol:

              "12.950 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort echipată cu motorul TCe 90 CVT."

              Eu ce cred e că dumneavoastră v-ați hotărât de mult că nu vă place Loganul și comparați doar ce vă iese bine. Și vărsați aici pe net comparații inadecvate.
              • +1 (7 voturi)    
                in primul rand (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 19:46)

                Loyola [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBGoode

                nu cred ca un om obisnuit a cumparat in ultimii ani autoturisme la pret de lista, atata timp cat exista pe piata foarte multe oferte atractive.
                In al doilea rand nu cred ca vreti sa-mi spuneti ca un Peugeot 308 din 2019 e in urma Loganului din punct de vedere al tehnologiei.
                In al treilea rand eu nu am vazut la Dacia reduceri de pret mai mari de 500 de Euro. Ba chiar mi s-a spus ca ei vand si nu au nevoie sa faca reduceri.
                Si , in final , am comparat Loganul de 90 de cai cu Peugeot-ul de 110 cai . Si da ,as da oricand 12.000 de Euro pe un Peugeot 308 , care e o referinta in clasa ei , chiar alba si din stoc , in loc de 13.000 pe un Logan de 90 de cai.
                Toate cele bune!
                • -1 (5 voturi)    
                  Dacia vs Peugeot (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 21:02)

                  JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

                  Sincer cred că degeaba vă repet să nu mai comparați mere cu pere, că tot acolo ajungeți.

                  Dar dacă vreți să fiți corect în comparație, scădeți și din prețul Loganului 2019 prima de casare și toate celelalte reduceri aplicate Peugeotului din oferta specială găsită de dvs. Apoi comparați și dotările mașinilor. Și întreținerea. Șamd.

                  Dumneavoastră ați găsit o ofertă specială la o mașină și o comparați cu cea mai ieftină (când vorbiți de puterea motorului) și cu cea mai scumpă (când e vorba doar de preț) în funcție de ce element e mai avantajos ofertei speciale pe care ați găsit-o.

                  Mie sincer mi-e tot una ce cumpărați și cu cât.

                  Înțeleg că pentru dvs. nu e f importantă culoarea, dar așa și pentru alții nu e importantă puterea motorului. Sunt o grămadă de români fără acces la o autostradă în ziua de azi (gândiți-vă doar la Moldova) și pentru care e mai important să reziste pe DN-urile mioritice decât să accelereze rapid. Nu mai vorbesc de întreținere, presupun că Dacia tot e mai ieftină decât Peugeotul.

                  Dacă Dacia într-adevăr vinde foarte bine și fără reduceri, înseamnă că pentru multă lume e o afacere bună.
    • -1 (15 voturi)    
      ! (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 11:04)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui gv

      8400 de euro masina NOUA, ti se pare pret exagerat? Ia in continuare cotete pe roti cu 999 de euro!
    • +2 (10 voturi)    
      Nu mi se pare (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 12:01)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui gv

      E din cauza noilor sisteme de siguranta impuse de UE, zi mersi, de banii aia iti iei masina mult mai sigura. Dar romanul vrea si bun, si mult, si gratis.
  • +1 (11 voturi)    
    Submotorizate (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 11:17)

    Landser [utilizator]

    De pret nu cometez desi concurenta nu e chiar departe! Trebuie sa tinem cont ca ceilati rivali ofera caroserie galvanizata! Asta din pacate chiar e o problema pt conditiile de exploatare din romania!
    Problema majora e lipsa motorizarilor decente si mai ales a diesel ului! Cred ca aici va conta mult la vanzari!Cu motorizarile din oferta poate fi cumparata doar ca o a doua masina pt folosire in oras sau de firme !
    In romania unde drumurile sunt inguste si autoatrazile lipsesc cu desavarsire ai nevoie de motoare mai puternice pt depasiri ,alfel e o masina obositoare!
  • +8 (12 voturi)    
    va fi greu pentru Dacia (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 11:40)

    jescu [utilizator]

    Au intrat in cu totul alt segment de pret, unde sunt concurenti adevarati, cu masini multe pe stoc din cauza crizei. O Skoda Scala Ambition e 15000E si se obtine de obicei 1000E discount, ar putea sa iasa chiar mai ieftina ca Loganul.
  • +4 (10 voturi)    
    1cp in 37 de ani (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 13:20)

    levierul [utilizator]

    cam cat a evoluat de fapt Dacia:

    La Târgul Internațional București (TIB) din octombrie 1983 a fost prezentat autoturismul Dacia "model 1984". Acesta era echipată cu un motor de 1.400 cm³, cu putere maximă de 64 de cai putere la 5.000 rpm și cuplu maxim sporit, de 103 Nm la 3.000 rpm
    • -1 (5 voturi)    
      Dar celelalte caracteristici? (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 15:43)

      JohnnyBGoode [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Ar fi interesant de comparat și alte caracteristici ale motoarelor, cum ar fi:

      1. Consum (combustibil + ulei)
      2. Fiabilitate

      (nu sunt expert în motoare, probabil sunt și altele f importante)
    • +3 (3 voturi)    
      1984-4 cilindri, 2020-3 cilindri (Joi, 5 noiembrie 2020, 23:49)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Iar de sistemul de infotainment...
  • +1 (3 voturi)    
    MCV (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 13:41)

    Cartisoara [utilizator]

    Nu se mai zice nimica de MCV, au scos modelul
    • +3 (5 voturi)    
      Model nou de 7 locuri (Miercuri, 4 noiembrie 2020, 15:14)

      Kap [utilizator] i-a raspuns lui Cartisoara

      Va fi anunțat în curând un model nou, succesor pentru MCv și Lodgy.
      Va prelua rețeta inițială de succes, adică de break spațios cu 7 locuri a primului MCV.
      Va fi însă produs în Maroc în locul lui Lodgy datorită lipsei de capacitate din România, unde este realizat majoritar Duster.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by