Volkswagen pare să fi dezvăluit din greșeală luni noul nume al companiei, dând rapid jos de pe site-ul său un comunicat de presă care menționa viitoarea denumire a gigantului auto german, relatează The Hill.

Logo VolkswagenFoto: Volkswagen

Compania a publicat luni un comunicat pe care ulterior l-a dat jos în care anunța „rebranding-ul” care pare să sublinieze tranziția sa către investițiile în vehicule electrice, potrivit USA Today, care a dezvăluit prima dată informația.

Producătorul auto german afirmase în comunicat că „Voltswagen”, viitoarea denumire a companiei, reprezintă „mai mult decât o schimbare de nume”.

„'Voltswagen' este o declarație publică cu privire la investițiile de viitor ale companiei în e-mobilitate”, afirma comunicatul.

„Noul nume și branding-ul simbolizează elanul puternic pe care Voltswagen l-a pus în mișcare, urmărind scopul de a deplasa oameni dintr-un punct în altul cu vehicule electrice”, a mai precizat acesta.

O persoană familiară cu planurile companiei a declarat pentru USA Today că Volkswagen intenționează ca schimbarea să fie una definitivă, precizând că producătorul auto nu a fost victima hackerilor sau a unei glume și că accidentul de luni nu a fost o stratagemă de marketing.

Intenția Volkswagen de a-și schimba numele vine în contextul în care mai mulți producători auto tradiționali au anunțat că vor investi mai mult în vehicule electrice.

În luna noiembrie a anului trecut General Motors a anunțat că va investi 27 de miliarde de dolari până în 2025 ca parte a angajamentului său față de vehiculele electrice și autonome.

Gigantul auto american a anunțat de asemenea că intenționează să lanseze 30 de vehicule electrice la nivel global până în 2025.

Citește și: