Volvo vrea să ajungă să producă mașini electrice cu autonomie de 1.000 km în 2030

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 30 iunie 2021, 19:09 Economie | Auto


Volvo concept Recharge
Foto: Volvo
​Volvo Cars se va concentra asupra autonomiei și încărcării rapide pentru următoarea generație de modele pur electrice. Compania vrea să ajungă să vândă 600.000 de mașini electrice pe an și a prezentat acum un concept de SUV electric pe care se vor regăsi mai multe tehnologii noi. Volvo spune că vrea să ajungă peste un deceniu să producă mașini cu autonomie reală de 1.000 km.

Se așteaptă ca timpii actuali de încărcare să fie reduși aproape la jumătate până la jumătatea deceniului, datorită tehnologiei mai bune a bateriei și îmbunătățirilor continue ale software-ului și tehnologiei de încărcare rapidă.

”Volvo Cars se îndreaptă tot mai rapid către producția exclusivă de mașini pur electrice. Pentru asta, se axează pe dezvoltarea și producția tehnologiei bateriilor și își propune să își adapteze viitoarele baterii în funcție de nevoile clienților: o autonomie mai mare și timpi de încărcare mai rapizi”, spune compania.

Acest lucru va fi posibil prin îmbunătățirea tehnologiei bateriilor litiu-ion pentru următoarea generație de mașini electrice, începând cu succesorul pur electric al modelului emblematic XC90.

”Până la mijlocul deceniului, pe măsură ce prezintă cea de-a treia generație de mașini electrice, care debutează cu noul XC60, Volvo Cars intenționează să îmbunătățească gama și să integreze acumulatorul în podeaua mașinii, utilizând structura celulei pentru rezistența generală a vehiculului și îmbunătățirea eficienței”, spun suedezii.

Pe termen scurt, Volvo Cars intenționează să colaboreze cu cea mai importantă companie suedeză de baterii, Northvolt, pentru a crește în continuare densitatea energiei din celulele sale de baterii cu până la 50%, comparativ cu ceea ce există în prezent pe piață. Ulterior, în acest deceniu, Volvo Cars urmărește, de asemenea, să depășească reperul de 1000 Wh / l al densității energetice, pentru a atinge 1.000 km de autonomie reală.

Volvo Cars își propune să producă în colaborare cu Northvolt celule ale bateriei folosind 100% energie regenerabilă, în timp ce lucrează cu alți furnizori de baterii pentru a face același lucru până în 2025.

Compania are o strategie clară pentru a reduce în continuare impactul asupra mediului generat de producția bateriilor, utilizând în mod optim materialul valoros conținut de acestea. Ori de câte ori este posibil, intenționează să refacă sau să reutilizeze bateriile și investighează, de asemenea potențiale oportunități de utilizare pentru ”cea de-a doua viață” a bateriilor, cum ar fi stocarea energiei în alte contexte.

Prin succesorul XC90, compania va oferi încărcare bidirecțională, permițând clienților să descarce surplusul de energie electrică din bateria mașinii lor în rețeaua electrică. Acest lucru înseamnă că șoferii mașinilor electrice Volvo pot furniza energie rețelei atunci când prețurile și emisiile de CO2 legate de producția de energie electrică ajung la valoarea maximă, în timp ce își încarcă mașina atunci când emisiile scad.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2651 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    DraCuta (Joi, 1 iulie 2021, 3:39)

    Observatory [utilizator]

    Chinazeria noua , vine cu Covid Atașat ?
  • 0 (2 voturi)    
    reclama din categoria ... (Joi, 1 iulie 2021, 8:58)

    GNG [utilizator]

    ... chinezii spun lucruri trasnite. "...1000 Wh / l al densității energetice, pentru a atinge 1.000 km de autonomie reală." 1KWh, cine produce energia necesara pentru incarcarea, in acelasi timp, a 10000 de masini? Sa inteleg ca toata energia electrica produsa o sa fie consumata pe incarcarea masinilor electrice? "...să refacă sau să reutilizeze bateriile..." , baterii litiu-ion, serios, s-a schimbat fizica si chimia si a fost tinuta in secret?
  • 0 (2 voturi)    
    multi iubitori de cazane are Romania (Joi, 1 iulie 2021, 10:11)

    Coresponedntu [utilizator]

    Se anunta sfarsitul epocii arderii hidrocarburilor, cum sßau terminat epoca pietrei, bronzului, fierului, carbunelui, motoarelor cu aburi samd.
    Viitorul apartine transportului public electric, hidrogenului, care ofera cele mai mari viteze, sunt nepoluante si cele mai confortabile. Avioanele vor mai zbura doar pe distante lungi, intercontinentale. Deja Germania, Franta, Elvetia, Austria renunta la cursele aeriene intre orasele lor si au introdus trenurile de mare viteza, inclusiv trenurile de noapte, Viena - Paris etc.
    Transportul de marfa se va muta in subteran, va fi automatizat, electric si containerizat, prin tuneluri, Elvetia a lansat deja proiectul Cargo Sous Terrain.
    Iubitele masini personale vor deveni istorie, numarul acestora se va reduce de 4-5 ori daca vor deveni autonome. Vor fi accesate pe baza de abonament, o chemi pe cea mai apropiata. Nu vor disparea total dar ca sa ai propria masina va costa foarte mult si nu va merita efortul. Iar trenul e mult mai comod.
    Cei mai afectati de reformele de mai sus vor fi bizonii, specia cocalarus romanus de la Loft Mamaia, care nu isi vor mai etala cazanele pe hidrocarburi. Vor suferi enorm daca ii urci in tren, autobuz electric, tramvai, pt ca doar saraaaaakiiiii din Luxemburg, Olanda, Germania si Elvetia mai merg cu trenul.
    Din acest punct de vedere Romania e total defazata, construieste autostrazi cand Nord Vestul Europei facea asta in anii 1960, 1970, 1980. Dar va trebui sa se adapteze la schimbari. Din fericire reteaua de cfr nu a fost vanduta toata la feeeer vechi in ultimii 30 de ani de obscurantism religios ortodox.
    Si char daca a fost vanaduta, mai exista amplasamentele pentru sine si multe pot fi revitalizate, plus niste lucrari de arhitectura.
    Reteaua cfr din Romania a fost pusa la punct inca de pe vremea Austriei Imperiale in Transilvania, Banat, Bucovina si dezvoltata chiar si in perioada lui Ciao, desi in comunism unele linii locale, mocanite, foarte populare in prezent in Alpi, au fost abandonate.
    • 0 (0 voturi)    
      Vise taica,vise (Joi, 1 iulie 2021, 12:49)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      In mod sigur o sa renunte germanii la masini personale si la mozoare termice! E ca si cum ai interzice portul de arma in Amerika.
      Vise utopice comuniste si cu aere de atoatestiutor!
      Faci pe grozavu' bre!
  • 0 (0 voturi)    
    Am de 7 ani un BMW i3 (Joi, 1 iulie 2021, 11:04)

    dincannes [utilizator]

    ... si o autonomie de 150 Km, imi este suficienta.
    Pentru distante mai mari, iau trenul sau avionul.

    Asa cum alegi culoarea sau accesoriile une masini, asa ar trebui sa poti opta pentru o autonomie mai mare sau mai mica, bine inteles platind mai mult sau mai putin.
    .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by