​BMW a anunțat vânzări de 2.21 milioane de unități în lume, cel mai bun rezultat anual de până acum, într-un an 2021 în care multe alte mărci au crescut din cauza crizei de procesoare. Grupul BMW a vândut peste 2,5 milioane de mașini în lume, incluzând aici și mărcile Mini și Rolls Royce. Marca BMW a avut o cotă de piață de 5,8% în UE, în timp ce Mercedes a avut 5,4%, iar Audi, 5,1%.

BMW i4Foto: BMW

Și în România BMW a avut un an foarte bun, cu un total de 3.274 mașini, creștere de 14% față de 2020. Audi a avut un total de 1.712 unități, iar Mercedes, de 3.290.

Vânzările mărcii BMW în lume au crescut cu 9%, spre 2,21 milioane unități, marca fiind numărul unu la vânzări pe plan mondial în lupta cu rivalii Audi și Mercedes - Benz.

Anul trecut au crescut cu 132% vânzările de vehicule 100% electrice BMW și Mini, spre 104.000 unități.

Anul trecut 23% dintre mașinile BMW și Mini vândute în Europa au fost electrice sau hibride, iar pe plan mondial ponderea a fost de 13%. Modelul electric BMW iX3 și-a găsit 38.000 de clienți.