Renault vrea ca în 2030 să vândă doar mașini electrice în Europa. Va veni și rândul Dacia

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 13 ianuarie 2022, 17:31 Economie | Auto


Renault Megane E-Tech Electric
Foto: Renault
Șefului grupului Renault, Luca de Meo, a spus că ar vrea ca în 2030 marca să vândă doar mașini electrice în Europa, iar pentru asta pregătirile sunt în toi. El a spus că și Dacia va trece la 100% electric, dar poziționarea va trebui făcută astfel încât prețul mașinilor să nu crească.

Luca de Meo le-a spus jurnaliștilor prezenți la Tehnocentre Paris că Renault pregătește condițiile propice care să-i permită mărcii să vândă numai mașini electrice în Europa în 2030. Acum un an grupul francez prezenta planul pe termen lung "Renaulution" și estima o pondere de 90%.

Șeful Renault s-a referit și la electrificarea completă a Dacia:

”Dacia va urma, iar electrificarea ei va fi coerentă cu o poziționare ce ne impune să nu creștem prețurile”, spune De Meo.

Dacia are în gamă modelul electric Spring și prea curând nu va urma un alt model 100%, dar vor apărea hibridele, începând cu Jogger, în 2023. La Renault vor fi însă multe modele 100% electrice: Mégane, un SUV compact și versiunile moderne și electrice ale Renault 4L și R5.

Sursa: AFP








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1967 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Sa le faca si calitative (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:39)

    ready4war [utilizator]

    Renault ar trebui sa se uite intai la calitate... motorul de 1.2 TCe are serioase probleme de calitate si o sa fie ingropati in procese foarte curand ca refuza sa le repare desi sunt in garantie si stiu ca au o problema...Am inteles ca si pentru masinile electrice cauta sa cumpere cele mai ieftine optiuni de la furnizori, fara sa se uite la durabilitate si calitate.
    • 0 (0 voturi)    
      Reanult=niste jafuri de masini (Vineri, 14 ianuarie 2022, 10:14)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui ready4war

      Acum le fac putin mai calitative, dar tot jafuri sunt.
      Si Volkswagen a avut probleme cu 1.2 TSI, dar le-a remediat rapid, si, pentru modelel produse dupa iunie 2011 nu au mai fost probleme. In schimb, Renault, desi e constient de bubele masinilor, nu vrea deloc sa cheltuiasca pentru a le remedia. Aceleasi casete de directie TRW care pocnesc dupa 40 000km, aceleasi ambrieiaje care scrartaie in traficul aglomerat din Bucuresti, aceaiasi greieri in bord si materiale ieftine pe care Renault nu vrea sa le remedieze niciodata.
      De ce? pentru ca costa.
  • +10 (10 voturi)    
    O sa le ia tot de la chinezi (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:57)

    ionescu.pop2222 [utilizator]

    Renault ar putea sa isi schimbe numele din Createaur d'Automobiles in Intermediator Vanzari Automobile din China. Este rusinos sa subventionam modelul Dongfeng, iar Renault sa nu faca nimic sa dea de lucru europenilor!
    • +1 (3 voturi)    
      fabricile din Europa (Joi, 13 ianuarie 2022, 21:08)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui ionescu.pop2222

      se reprofileaza pe reciclare de baterii, pe reconditionare de masini, le-a vandut niste gogosi sindicalistilor francezi. De fapt ii paste falimentul. Au ajuns sa aiba vanzari mai mici decat brand-urile premium germane.
      • 0 (0 voturi)    
        asa si merita, (Vineri, 14 ianuarie 2022, 10:15)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        din cauza calitatii slabe a masinilor Renault si a costurilor mari de intretinere la revizii si reparatii, clientii au migrat spre alte marci.
        In Romania vand ptr ca sunt in grup cu Dacia si au multe service-uri, dar alte avantaje nu au.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by