Cu 28.913 de înmatriculări în primul trimestru al anului, Dacia și-a confirmat poziția de lider pe piața autovehiculelor private și a obținut o cotă de piață - pe care comunicatul companiei o definește "extraordinară" - de 9,7%, scrie Il Messaggero.

Dacia Design CentreFoto: Dacia

Acest rezultat subliniază validitatea modelului de afaceri Dacia, care se mândrește cu peste 90% din vânzări pe acest canal.

Sandero, în primul trimestru, cu 15.235 de înmatriculări, s-a clasat pe primul loc drept cea mai bine vândută mașină străină pe piața privată, rămânând lider în segmentul B. Între ianuarie și aprilie, Duster s-a clasat pe locul al patrulea în rândul mașinilor vândute persoanelor fizice cu 10.653 de înmatriculări și menține a treia poziție ca cea mai bine vândută mașină străină persoanelor fizice. Cu 2.378 de înmatriculări pe piața auto privată - depășind peste 9.000 de unități de la lansarea sa la începutul anului 2022 -, Jogger se confirmă în Top 10 al segmentului C și pe primul loc în segmentul C-Multispace.

Spring, micul SUV 100% electric din gama Dacia, perfect pentru oraș, ocupă locul al șaptelea pe piața auto EV cu 650 de înmatriculări. Pe frontul "green", trebuie remarcată și performanța în segmentul modelelor alimentate cu GPL. Cu peste 21.000 de înmatriculări și o cotă de piață care depășește 40%, Dacia se confirmă lider pe acest segment. Motorizarea bifuel Eco-G 100 este cea mai aleasă de clienți, cu un mix de vânzări de 70%.

"Povestea de succes a Dacia continuă și luna aprilie consolidează tendința de la începutul anului 2023 - a comentat Guido Tocci, managing director Dacia Italia -. A fi cel mai vândut brand privat din Italia în primele patru luni ne face mândri și mulțumiți de munca extraordinară, pe care o desfășurăm în fiecare zi pentru a răspunde nevoilor reale ale clienților noștri".

"Aceste rezultate demonstrează succesul lansării noii identități și strategii a brandului și ne permit să lucrăm cu optimism pentru a menține această tendință pozitivă de creștere, rămânând în același timp fideli modelului nostru de afaceri", a concluzionat Guido Tocci.

Articol realizat cu sprijinul agenției Rador