Volkswagen incepe in 2009 fabricarea unei masini ieftine, in Rusia, derivata din modelul Polo
"O noua masina «de buget», bazata pe modelul Volkswagen Polo va fi produsa in uzina Kaluga, la sfarsitul anului 2009", a spus Hackenberg, scrie Russia-InfoCentre, care citeaza Russian Business.
Automobilul va concura cu modele precum Renault Logan, Hyundai Accent si Lada Kalina, al caror pret mediu este de 11.320 dolari, 12.600 dolari, respectiv 10.100 dolari.
Potrivit informatiilor din presa rusa, jumatate dintre masinile produse la Kaluga, adica 75.000 de unitati, vor costa mai putin de 10.000 de euro. Analistii sunt de parere insa acest pret va acoperi doar variantele in echiparea de baza, fara prea multe optiuni.
Productia Volkswagen Group la fabrica de la Kaluga, Rusia, a inceput la sfarsitul lunii noiembrie 2007. La uzina vor fi asamblate in acest an 66.000 de masini marca Volkswagen si Skoda.
O a doua linie de productie va fi deschisa anul viitor, crescand astfel capacitatea unitatii la 150.000 de masini. De asemenea, vor fi adaugate un atelier de caroserie si unul de vopsitorie.
Vanzarile grupului german Volkswagen (VW), al patrulea constructor auto la nivel mondial, au avansat anul trecut cu 7,9%, la 6,189 milioane de unitati, compania mizand si in acest an pe o crestere a livrarilor.
- +1 (1 vot)Plata Rusiei pentru pozitia Germaniei in NATO (Marţi, 8 aprilie 2008, 14:09) Lorenzo Monkson [anonim]Aceasta sa fie oare plata maicii Rusia pentru pozitia Germaniei privind extinderea NATO? Sau poate in legatura cu politica energetica....raspunde trimite
- +1 (1 vot)Gresit, plata Germaniei! (Marţi, 8 aprilie 2008, 15:29) Niki Vranceanu [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo MonksonNuuu... asta e inca o rata din plata Germaniei catre Rusia pentru gaz-ul primit.raspunde trimite
-
- 0 (0 voturi)Efectul masinilor ieftine (Marţi, 8 aprilie 2008, 20:27) Vlad I [anonim]Milioane de masini ieftine vor inunda piata, iar efectul va fi cresterea preturilor la hidrocarburi. Nu poate exista o lume in care fiecare cetatean al planetei sa dispuna de energie la discretie ca sa miste zilnic o masina de 1500 kg de acasa pana la munca. Si chiar daca se incearca de o forma iresponsabila, acest sistem nu se poate sustine. Energia pe care o folosim este limitata si in fiecare zi mai putina (petrol, gaze, carbune), energie fosila gasita gratis in subsol. Ca sa o fabricam noi ne-ar costa de 10 ori mai scump, si chiar si asa am avea limite. Ca sa nu mai zic de efectul de sera care ar complica lucrurile si mai mult ,intr-o lume viitoare suprapopulata, cu resursele energetice secatuite si cu o industrie conceputa sa functioneze doar cu ele.raspunde trimite

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”